Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Temmuz '06

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yaşamı istediğimiz gibi, mutlu yaşıyormuyuz?

Birkaç gün önce çok tatlı ama çok çaresiz bir kadınla tanıştım. Bir kez daha yaşamım gözlerimin önünden geçti. Ne kadar çaresiz ve negatif baktığımı düşünürken, benden daha çaresiz kadınlar olduğunu görüp şükrettim halime. Şükretmek sözcüğü vardır ya yani bazı konularda yada yaşam tarzı olarak daha şanslı olduğunu hissetmek. yada daha şanslı olduğunun farkına varmak. Bir yanımız gülerken bir yanımız ağlar ya ve mutsuzluğun mutluluktan daha fazla yaşamımızda var olduğunu düşünürüz. Oysa mutluluklar da mutsuzluklar kadar fazla yaşamımızda onları keşfetmemiz gerekiyor. "Bir rivayete göre Tanrılar aralarında konuşuyorlarmış mutluluğu nereye saklasakta insanoğlu bulamasa bir tanrı dağların en yüksek ulaşılmaz zirvesine saklayalım demiş, diğeri okyanusların en derin köşesine. Ama insanoğlunun üstün zekasıyla buralara ulaşıp mutluluğu bulabileceklerini düşünüp vazgeçmişler.

Aralarından bir tanesi buldum demiş mutluluğu insanoğlunun içine saklayalım oraya bakmak kimsenin aklına gelmez. ve öylede yapmışlar" yaşamım boyunca mutluluğun peşinde koştum durdum. nerede bu mutluluk, nasıl mutlu olunur diye. Sürekli bir mutsuzluk duydum içimde bir aşka bağlı dedim aşk beni mutlu eder. Ama aşık olduğumda da mutluluğun yanında bir yanım hep acıdı. Bununda gerçek mutluluk olmadığını anladım. Nedir gerçek mutluluk, gerçekten mutluluk birisine mi bağlıdır yaşamımızda yoksa kendi içimizdeki mutluluğu keşfedip çıkarmak ve birilerine sadece yaşamın bir parçası ve yaşamın rengi olarak mı bakmak gerekli.

 
Toplam blog
: 2
: 464
Kayıt tarihi
: 21.06.06
 
 

1966 İzmir doğumluyum. 1988 doğumlu kızım ve annemle mütevazi bir yaşamım var.  Yaşan..