Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Haziran '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yaşamı yönetmek çıkmazı 4

Dün sabah erken uyandım,

Hatta uyku tutmadı...

Deneme bitti artık...

Deneme Deneme

Denememe artık...

Saçlarımı yıkadım, çiğ taneleri ile,

Papatyalara yüz sürdüm,

Gelincik çiçeği ile süsledim saçlarımı

Güne uyandım...

Deneme Bitti...

Özlemler bitti...

Pişmanlıklar, dağınıklıklar bitti...

Yaşamı yönetmeye başladım bugün...

Yaşamı yönetmek çıkmazı,

Çıkmazdan Çıktı artık...

Mis gibi kahve kokusu geliyor,

Çay kaşığı şıngırtıları

Eriyen şeker,

Ağlayan çocuklar,

Yığılmış evraklar,

Bağrışan insanlar,

Sesleri seviyorum artık...

Denemeyi bıraktım...

 
Toplam blog
: 20
: 1392
Kayıt tarihi
: 02.06.08
 
 

Profesyonel İnsan Kaynakları Danışmanı, Eğitmen, Kendi halinde yazar-çizer... ..