Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ağustos '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yaşamın bir gerçegiyle başbaşayım

Merhaba, uzun süredir bloğuma bir şeyler yazmamıştım. Bu yaz benim için biraz değişik oldu. Çünkü bir yıl öncesinden karar verip de uygulamaya geçemediğim emeklilik düşüncesini artık uygulamaya sokmuş durumdayım. Her sabah değişik düşünceler ve duygularla yataktan kalkıyorum. 22 yıllık memuriyet hayatıma son veriyorum. Beş yıllık bir öğrenim hayatından bir yıl sonra başladığım çalışma hayatım sona ermek üzere. Bundan sonraki günlerim nasıl geçecek, inanın hiç bir planım yok.

Gezeceğim diyorum soranlara. Malum emeklilik demek ülkemizde paranın daha da azalması demek. Üniversite mezunu olmuş olsam bile maddi imkansızlıklar yakamı bırakmayacak. Belki de yeni bir iş arayışı içinde olacağım.

Arkadaşlarıma daha çok zaman ayıracağım. Aileme daha çok zaman ayıracağım, daha çok kitap okuyacağım, fırsat buldukça sinemaya gideceğim, sabah canım isterse daha çok uyuyacağım... Daha çok...

Bunlar sanırım emekliliğin olumlu yönleri. Olumlu düşüncelerimle hayatımda güzel şeylerin olacağına inanıyorum. Herkes içinde güzellıkler diliyorum. Sağlıklı olduğumuz müddetçe yaşamın her alanından zevk almak mümkün. Ne yazık ki günler çok hızlı geçiyor. İnsan sevdikleriyle daha uzun süre birlikte olmayı istiyor. Ne mutlu ki bana, çevremde çok güzel dostlarım var. Dostlarım ve ailemle birlikte olmanın verdiği huzuru hiç bir şeye değişmem.

Buradan herkese sevgilerimi gönderirken mutlu ve de umutların hiç sönmediği bir yaşam diliyorum.

 
Toplam blog
: 11
: 433
Kayıt tarihi
: 03.02.07
 
 

Hacettepe sosyal hizmetler ve sosyal çalışma bölümü mezunuyum. 22 yıldır shçekte sosyal hizmet uzman..