Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ocak '07

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Yaşamın tasarımını yapmak

Merhaba, gündelilk yaşam koşusunda bir an durup koştuğumuz bu ilginç parkuru ya da bu yaşam parkurunda koşan kişiyi yeniden tasarlamak, size ilginç gelmiyor mu? Yaratıcı tarafından tasarlanan bir yaşamı kendi istediğimiz bir yaşam parkuru haline getirmek bence kişisel gelişim alanına giriyor. Ve deneyimlerimden biliyorum ki, bu tasarım harika sonuçlar getiriyor.

Her şey Ben Kimim sorusu ile başlıyor. Siz bir ürün olsaydınız ve çok satan bir marka olmayı düşleseydiniz MARKA'nızın logosu ne olurdu. Bu logonun rengi ya da renklerini nasıl seçerdiniz. Logonuzun altında çok kısa bir tanımlayıcı cümle kursaydınız, kendinizi nasıl tanımlardınız. Kendinizi bu yaşamda ne şekilde konumlandırırdınız.

Ve bir ürün olarak hedef kitlenizi nasıl belirlerdiniz.

İşte ben bu sorularla yeni farkındalıklar kazandırmak adına sizlerle bu köşeyi paylaşmayı seçtim. Bize armağan olarak sunulan bir yaşamı, yaşama bir armağan olarak katılan kendimizle barış içinde paylaşmayı istiyorsak, hep birlikte bu yaşam parkurunu ve bu parkurda koşan kendimizi yeniden tasarımlamalıyız diyorum. Siz bu konuda düşündüklerinizi bana iletirken birlikte kişisel gelişim konusuna yeni açılımlar getirebiliriz.

 
Toplam blog
: 137
: 1054
Kayıt tarihi
: 05.01.07
 
 

1951 İstanbul doğumluyum. Bireysel ve Kurumsal Gelişim Danışmanlığı, Moda Tasarımı ve Marka Danışman..