Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mart '09

 
Kategori
Şiir
 

Yaşamıyorum ki sensiz

Yaşamıyorum ki sensiz
 

Alıntı


Şimdi kim olacak kâğıt helvam
Ketenim

Kim olacak dağ sakızım kar beyazım

Yağmurum
Yağmur yüklü bulutum

Şimdi kim olacak beyaz dağım sırtımı sırtına dayadığım

Kim olacak eteklerine tutunduğum
Başımı döşüne yasladığım

Söyle

Şimdi kim olacak bir Arap kızı

Bir de gâvurun

Kimi yazacağım şimdi ben ay kızı

Kim olacak bir şiir bir şarkı bir gazel bana

Kim olacak ilham perisi
Kim olacak bir sütun bir mermere oyulmuş bir tanrıça

Söyle kim

Hadi söyle kim olacak

Burnu hep havalarda hokka
Bir kiraz dudak ki
Hep ayda suda

Hadi söyle

Kimi içip kimi seveceğim ben boyuna

Ne yapacağım ben böyle şimdi bir başıma
Sensiz
Bu cehennemi âlemde

Sevgimi
Sesimi

Nefesimi şiirlerimi alıp gittikten sonra sen böyle

Hayırsızlığının cehennemine

Kim sararsa sarsın artık beni ne çıkar

Kim olursa olsun
Kâğıt helvam
Ketenim

Ben artık yaşamıyorum ki

Ruhum öldü

Yokluğun cehennemim
Sensizlik beter dibinden bile cehennemin.

özay sağlam
(sandalbarınağı)

 
Toplam blog
: 25
: 249
Kayıt tarihi
: 04.09.08
 
 

Beyaz/ Siyah Gri Boz/ Yeşiller, Anarşist, Beni Siz Delirttiniz romanlarının yazarı ..