Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Eylül '19

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yaşamla İlgili Korkular

Hani bir şeylerden korkuyoruz ya bunlardan hangisi yaşamla ilgili, yani normal bir hayatın korkusu?

“Yatağımda böcek var”

Böcek canım alt tarafı, olabilir yani…

Bu şimdi hayatın normal bir durumu mu? Korkmayalım mı bundan?

Yani ne demek istiyorum sizin bize sunduğunuz hayatın içi dışı korkacağımız olaylarla durumlarla dolu.

Yatağın içinde ne böceği kardeşim tarla mı burası! İdeal bir hayatta rahatsız etmesin diye böceğin resmi bile gösterilmez.

Köye gidiyorsun her taraf köpek dolu, ne yapacaksın bu kadar köpeği, aladağda sürülerin var sanki, üç keçi beş koyun!

Ben korkmam da mağarada doğmadık karanlıktan da korkma hakkı vardır insanların, ışıklarınız kesilmeyecek.

İkide bir “Korkma, korkma!”

Ya arkadaşım bir sürü korkacak şey var hayatın içinde nasıl korkmayalım!

Düzenlerinizi hiç korkmayana ya da çok korkana göre değil ortadakine göre dizayn edeceksiniz.

İnsanlar bir de korkularını saklıyorlar…

Ben böyle değilim vasat insana göre konuşuyorum!

Allahtan herkes her şeyden korkmuyor herkesin korktuğu bir şey var!

Bu yazıyı cesur birisi yazsaydı yazacak şey bulamazdı ama biz de o cesurları bulamıyoruz; bir bakmışız Azrail almış götürmüş!

Ben sadece yaşamak istiyorum Malkoçoğlu olmak değil!

İnsanlar sizin korkmadığınız şeylerden de korkarlar. Korkmamaya çalışmak iradeyi zorlar. Korkmak da malum. Korkacak şey olmayacak.

Korkak demeleri de ayrı bir dert. İnsanlarımızın yarısı bir şeylerden korkar ve ben onların sözcüsüyüm.

Korkacak bir hayat yaşıyorsak korkumuz normal!

Normal olmayan, sizin korkan insanlara bakış açınız.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..