Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Nisan '09

 
Kategori
Şiir
 

Yaşanacak yerdir benim güzel Kaynaşlım

Yaşanacak yerdir benim güzel Kaynaşlım
 

kaynaşlı eski belediye meydanı


Ne Bolu gibi soğuktur
Ne Düzce gibi sıcak
Ne sisli bir hava var
Ne de kömur kokusu
Yaşanacak yerdir benim güzel Kaynaşlım
Suları şifadır havası ilaç

Ormanı yemyeşil ovası yamaç
Caddeleri tertemiz çocuklar oynar maç
Yaşanacak yerdir benim güzel Kaynaşlım
Bir Topuk yaylası var inan dünyaya değer
Birgün bu yaylaya uğrarsanız eğer
İnanın çektiğiniz zahmete değer
Yaşanacak yerdir benim güzel Kaynaşlım
Astım hastası olan Kaynaşlı'ya gelsin
Kalp hastası olanda peşinden gelsin
Temiz hava ve su isteyen gelsin
Yaşanacak yerdir benim Kaynaşlım
Kalabalıktan kaçan hemen gel Kaynaşlıya
Güzelliğe susayan hemen gel Kaynaşlıya
Emekli olmuş olan hemen gel Kaynaşlıya
Yaşanacak yerdir benim Kaynaşlım
Aç kalmazsın korkma halk sahip çıkar sana
Yalnızlıktan korkma komşu olurlar sana
Hiç canın sıkılmaz vakit geçirtirler sana
Yaşanacak yerdir benim kaynaşlım
99 depremi artık geride kaldı
Herkes gerekli dersleri aldı
İşine gücüne evine daldı
Yaşanacak yerdir benim Kaynaşlım
Artık Kaynaşlıda ocaklar tütüyor
Babalar çalışıyor çoçuklar okuyor
Kadınlar oturmuş örgü örüyor
Yaşanacak yerdir benim Kaynaşlım

 
Toplam blog
: 15
: 808
Kayıt tarihi
: 06.04.09
 
 

Kaynaşlı doğumlu ve Kaynaşlı sevdalısıyım. Emekliyim. 4 çocuk ve 4 torun sahibiyim. ..