Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ağustos '09

 
Kategori
Siyaset
 

Yaşanacakları durdurma gücümüz var

Yaşanacakları durdurma gücümüz var
 

İlk öce kendimi seviyorum ve bunun verdiği iç huzurla da diğer insanları, hayvanları ,doğayı seviyorum...

Her birimizin bir dişlinin parçası olduğunu biliyorum ve bu dişlilerden biri çıkarsa, bozulursa veya kırılırsa düzende aksamalar olacağını biliyorum...

Bütün aksaklıkların ve hastalıkların bu düzen bozukluğundan kaynaklandığını biliyorum...

Kan davasının korkunç olduğunu, kin ve nefreti körükleyip sevgiyi yok ettiğini biliyorum...
Kan davasını sürdürenlerin nedenlerinin olduğunu da biliyorum, kızgınlıklarını anlayabiliyor hissedebiliyorum.

İnsanın içinde affetmeye yönelme dürtüsünün uyandırılmasını istiyorum...

Başlangıcı hatırlayalım istiyorum...

Biz onları öldürdük, onlar bizi öldürdü
Biz onları öldürdük, onlar bizi öldürdü
Biz onları öldürdük onlar bizi öldürdü

Üstelik onlar hep cahildi biz okumuş...

Onlar çok şeyden yoksundu bizler varlıklı

Öyle kalsınlar,ses çıkarmasınlar, katlansınlar, kaderlerine razı olsunlar...Birçoklarının istediği buydu...

Onlar da sadece iş istediler, aş istediler, okumak istediler...

İşkenceyle susturulmak istendiler, insan yerine konulmadılar ve öldürüldüler,yok edildiler...

Sonrasında onlar da unuttular sevmeyi ve karar verdiler aynısını yapıp öldüreceklerdi...

Onlar cahildi bizler okumuş..!

Yeniden sevmeyi keşfetmeye ne dersiniz?
Affedilemez şeyler yaptık birbirimize, ne siz affedebilirsiniz ne de biz...Ama bu kızgın ateşi söndürebilir, kin ve nefreti dindirebiliriz...
Biliyorum hiç olmamış olmasını ikimizde isterdik ama yaşanılmışı yaşanmamış gibi yapabilme gücümüz yok...

Ama yaşanacakları durdurma gücümüz Var!


 
Toplam blog
: 351
: 3216
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Emekli olmaya çalışan bir sanatçı,yazmaktan büyük keyif alıyorum. Kocaeli Gölcük' de oturuyorum e..