Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Şubat '13

 
Kategori
Deneme
 

Yaşananlar

Yaşananlar
 

Balkonumdan arka bahçemizin görünümü, Bağlar budanmış, badem ağacı ise, beyazlarını giymiş. DİKKATLE BAKIN TOROSLAR GÖRÜNÜYOR.


Sevinçler, acılar, yaşam boyunca, kazanılan veya kaybedilen, arkadaşlar, komşular  veya akrabalar.

Uzun , uzun attığınız kahkahalar veya günlerce, arkasından ağladığınız, yakınlar.

Kısacası, geçmişte kalan, tatlı veya acı anılar, acaba neye sebep olmuşlar?

Çizgiler bırakmışlar, alınlarımızda,  çehremizde...  Sadece, alnımız ve çehremizde mi?  Ya kalplerde?  Sorma, ne çizikler var orada , ama oraları bedenimin işgali altında. 

O, kırmızı rengi pompalamakta. İşini aksatmamakta.

Öyle her söylenene, kulak asmamakta, onları, kendi hallerine bırakmakta.

HAYATTAKİ önemini, yaş aldıkça, daha çok anlamakta.  

Ayrılıklar, hasretler, sevdalar, neler saklamış kimbilr oralarda?

Günlerce çarpıntılar olmuş odacıklarında, kah sıkılmış, kah kahretmiş, kah  susmuş uykusunda.

Hayıra yormuş olumsuzlukları, çirkinlikleri, oynanan oyunları.

Asla yılmamış, yılarsam yenilirim,  yokolurum, kaybolurum, ötekilerinin, denizinde boğulurum.  

Şu an, nefes alıyorum, görüyorum,  yürüyorum, sevdiklerime dokunabiliyor onları kucaklıyabiliyorum. En önemlisi, tuşlarda gezinirken, on parmağımda, on hüner varmış gibi, hissediyorum kendimi....    

ŞUBAT AYININ, bu soğuk günlerini renklendiren, badem ağaçlarını penceremden seyrederken, içimden bir şeyler yazmak geldi.  

Yaşananlar acı  veya tatlı da olsa, KALBİM, baharı, dört gözle beklediğini, kalp gözlerinden, hissettirdi.

Sevgiyle kalın.

 
Toplam blog
: 172
: 228
Kayıt tarihi
: 24.07.11
 
 

1969 İstanbul Eğitim Enstitüsü İngilizce Bölümü mezunuyum. 25 yıl İngilizce öğretmenliği ve bölüm..