Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Nisan '13

 
Kategori
İlişkiler
 

Yaşanır ve biter

Yaşanır ve biter
 

Az önce arkadaşım aramasaydı ve o uzun telefon görüşmesini yapmasaydık böyle bir yazı yazmaya niyetim yoktu.

Yıllardır tanırım. Aşka aşık bir kadındır. Aşkı içinde yaşar. Aşkın fiziki olmadığını bilir.

Yıllar önce yaşamış olduğu ilişkisinin travmasını hala atlatamadığından, bazen bir cümle, bazen bir koku onu anılara geriye sürükleyiveriyor.
Aylarca aldığı profesyonel yardım da çözüm getirmeyince, bizimkisi ne kadar kişisel gelişim ve Spiritüalizm konu ve kişileri varsa okudu, tanıştı ve cevap aramaya devam etti.
Ona bırakılan değersizlik, önemsenmeme ve kaybetme korkularını aşmak için sabırla bana bu travma neden yaşatıldı diye öğrenmeye çalıştı.
Çünkü ona göre kimse kötü olamazdı.
İnsanların maskelerle gezdiğini ise anlaması yıllarını aldı.
Genç kadın bir çocuk gibi hayatı yeniden keşfetmeye çalıştı.
Travma sonrası, gözlerini açtırdıkları dünya çirkin ve çamurlu bir dünya idi.
Kurtulmak için çırpındıkça battı.

Bazen cevaplar o kadar basittir ki bizler bunu göremeyiz, görmek istemeyiz.

Sevgi adına yapılan zulümleri insan olan anlayamaz.

Biliyor musun, aklıma ne geldi diye girdi söze.

Ne geldi dedim.

Bana ilk teklif ettiğinde ben ondan kaçtım ve o bu ilişkiye başlamak için beni ikna etti.

Biliyorum dedim.

O zaman neden bana basit ve ahlaksız biriymişim gibi davrandı bunca yıl.

Karşı tarafı kötülemek bir çözüm değildir. Bunu bilerek derin bir nefes aldım.

Belki çok sevmiştir ve bu sevgi onu korkutmuştur dedim.

Kendi söylediğime kendim de inanmamıştım ki o nasıl inansın.

Araf ta kalmak kadar zor bir şey yoktur.

Ve üstelik o Araf’ a kendi isteğinle değil başkasının itmesiyle düşmüş birine yardım etmek çok zordur.

İyileşirken bile o yara orada hep sızlar ve üstelik acıları da hatırlatır.

Hani bir düşman tarafından yara almak vardır, bir de sevdiğiniz güvendiğiniz elini tuttuğunuz biri tarafından yara almak. İşte bu yaranızı daha fazla acıtır.

İsyan ettiği diğer konu da güzellikleri beraber yaşadık,acı çekmek neden bana düştü.

Ne biliyorsun belki o da acı çekiyor diyemedim. Çünkü acı tek kişiliktir.

Bir taraf acı çeker,diğer taraf hayatına devam eder.

“Bazı kişiler insan maskesini takıp geçmişte ki yaralarına merhem olacak masum insanlar ararlar.

Merhemi bulur, iyileşir ve sonra çekip giderler.

Yaşanır biter.

Sınırlarını koruyamadığı için, hayatını açtığı erkeği yanlış tanıdığı için öfkesi sürekli kendine yöneliyor.

Ne yaşanırsa yaşansın saygıyla yaşansın felsefesine inanan arkadaşım, kendine yapılan bu saygısızlığa izin verdiği için öfkesini bitiremiyor.

Sadece neden benim duygularım dayak yedi ve neden ben onursuz ve gurursuz bir kadın durumuna düşürüldüm.

İyileşmek için cevaplara ihtiyacı vardı. Ve o cevapları verecek erkeğin umurunda bile değildi.

Yaraları bir tek sevgi iyileştirir.

Yaralarına merhem olacak birine değil, onu gerçekten sevecek birine kalbini açabilmesi için kendi merhemini kendi yapmaya çalışıyor.

hercaideniz

 
Toplam blog
: 44
: 1143
Kayıt tarihi
: 17.08.07
 
 

Aşktır hayata anlam katan, aşktır bizi yaşama bağlayan. Sustuysa içinizdeki çocuk, aşk zamandır ş..