Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ağustos '07

 
Kategori
Astroloji
 

Yaşanmış bir muska hikayesi

Yaşanmış bir muska hikayesi
 

Bu hikaye gerçekten yaşanmıştır.

Yıllar önce bir tanıdıktan dinlemiştim.

Diyor ki, Almanya’dan bir arkadaşımın kızı rahatsızlanmıştı.

Hekimler derdine çare bulamıyorlardı.

Muska yazan birine götürelim dedi. Araştırdım çokça tavsiye edilen bir cinci hoca! Ya gitmeye karar verdik.

Uzun yolculuktan sonra oraya vardık.

Önceden randevu almadığımız için bizimle görüşmek istemediğini haber verdi. Bizde araya tanıdıkları koyarak rica ettik. Israrlarımızı kıramayanıca tamam demiş. Bizi evine kabul etti. Karşımıza oturdu.

Masanın üzerine bir yumurta koydu. Ona bir şeyler söyledi. Sonra eline aldı. Karşılıklı konuşmaya başladılar.

Yumurtadan garip sesler geliyordu.

Bir ara hoca! Diğer odaya geçti.

Ben kalkıp o yumurtayı aldım inceledim.

Bizim bildiğimiz yumurtadan farkı yoktu. Bana ses vermiyordu.

Hoca! Biraz sonra döndü yine aynı garip seslerle konuşmaya başladılar.

Hastaya muska yapılmış.

Gidin filan mezarlıkta filan paftada filancanın kabristanında onu oradan çıkartın dedi. Bizde ücretini ödeyip oradan ayrıldık.

Dediği yere gittik.

Tarif ettiği üzere muskayı yerinden çıkardık.

Rahatlamıştık. Aradan birkaç gün geçmesine rağmen hastamızda bir düzelme görülmemişti. Daha sonra öğrendik ki hoca evinde bir sürü muska yazıyor daha sonra da o muskaları gidip değişik il ve ilçelerdeki kabristanlıklara yerleştiriyor ve kendisine gelen hastalara da memleketlerine göre adres veriyormuş.

Hayret ettik. Fakat iş işten geçmişti…Yumurtadan çıkan garip seslere gelince cinci hoca! koltuğunun altına bir cihaz yerleştirmiş, yumurtayı alınca o garip sesler cihazdan çıkıyormuş! Bunu ben bizzat birinci şahıslardan dinledim.

Var mısınız muska yazdırmaya?

Sahi bizim muskamız acaba nerede?

 
Toplam blog
: 574
: 922
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Samsun Yazarlar Derneği (Kurucu) Başkanı. 12 kitabı neşredildi. Türk Güreşinin Sembol ismi Yaşar ..