Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Şubat '11

 
Kategori
Emlak
 

Yaşanmış Emlak Hikayeleri

Yaşanmış Emlak Hikayeleri
 

Müteahhit firma yetkilisi ofisinde tapuların arasında boğuşurken içeriye giren bey selamını verdikten hemen sonra meraklı bir ses tonuyla sorar,  

- Şu adreste yaptığınız apartmanın yanındaki sitenin sosyal tesisleri ne zaman biter? 

Yetkili neden böyle bir soruya muhatap olduğunu anlama çabası içerisinde birkaç saniye düşündükten hemen sonra cevabını verir,  

- Evet biz apartmanı bitirdik, yakında tüm sahipleri yerleşecek ama yandaki o siteyi yapan inşaat firmasının iş planını bilemem, kendileriyle görüşmek lazım. 

Adam aldığı cevaptan tatmin olmadığı için konuyu detaylandırarak topu tekrar karşı tarafa atar. 

- Ben sizin apartmandan daire alan Ahmet beyin dairesini satın aldım. Daireden memnunum ama yandaki sitenin imkanlarından da bir an önce faydalanmaya başlarsak iyi olur diyorum. 

Müteahhit yetkilisi hafif alaycı bir ifadeyle? 

- O nasıl olacak? Yani yandaki sitenin sizinle ne alakası var? 

- Ne demek ne alakası var! Bizim apartmanın bodrumundan onların otoparka kapı açılacak ya, sonuçta o kadar para verdik… 

- Bunu size kim söyledi beyefendi? 

- Emlakçı… 

*** 

Site yönetim ofisinin telefonu çalar 

Yönetici bakar telefona… 

- Beyefendi ben 48 nolu daireden arıyorum. Yeni taşındık ta… Tuvalet kağıdı lazım, acil olursa sevinirim. 

Yönetici müdür kendinden emin bir şekilde,  

- Peki beyefendi, şeker de lazım mı? 

- Hayır, teşekkürler… 

- Pirinç? 

- Hayır 

- Un? 

- Hayır da… 

- Makarna… 

- Bi dakka müdür bey siz benimle dalga mı geçiyorsunuz! 

- Asıl siz benimle dalga mı geçiyorsunuz. Burası bakkal dükkanı mı beyfendi? 

- Ne kızıyorsunuz canım, emlakçı arkadaş tüm ihtiyaçlarınız için yönetim ofisi size her konuda yardımcı olur demişti. 

*** 

Birkaç alternatif gösterdikten sonra genç ve hiperaktif emlakçı arkadaş müşterisinden artık olumlu bir reaksiyon almak amacıyla tekrar sorar,  

- Hangisini değerlendirebilirsiniz? 

- Kararsızım, birkaç yere daha bakalım. 

Genç arkadaş sahada koşturuyor olmanın verdiği o muhteşem keyifle elindeki satılıkları tek tek gösterir. Müşterisi hanımefendi gün sonunda teşekkür ederek malum cümleyi sarfeder,  

- Ben biraz düşüneyim, bir kaç gün içinde size dönüş yaparım. 

- Tabi ki, haberlerinizi bekliyorum… 

Birkaç gün sonra genç arkadaş internette bölgesinden verilen ilanları incelemektedir. Aynı ilanın kendisi dışında birkaç emlakçıda varolduğu gerçeğini kanıksamış vaziyette ilanlar arasında sörf yaparken o gün hanımefendiye gösterdiği tüm yerlerin hanımefendi hesabına açılmış yeni bir emlakçı sitesi üzerinden verildiğini fark eder. Hem de şu başlıklarla,  

“Yılların tecrübesiyle… Emlaktan” 

 
Toplam blog
: 13
: 2848
Kayıt tarihi
: 25.01.08
 
 

1981 İstanbul doğumlu, Marmara Üniversitesi İşletme bölümü mezunuyum. 2006 yılından bu yana inşaa..