Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Eylül '16

 
Kategori
İlişkiler
 

Yaşanmış olsun, dolu dolu !!!

Yaşanmış olsun, dolu dolu !!!
 

 

Otuz beş  yaşındayım şu an ve bir daha olamayacağım

Şu anın tekrarı yok, bir daha yaşayamayacağım

Günler, dakikalar, saatler, saniyeler akıp gidiyor

Sayfaların boş geçişine tahammülüm yok

Dolu dolu olsun istiyorum

Bazen inci gibi düzenli ..

Bazen yazılıp çizilen hatalardan kargacık burgacık olsun

Ama benim olsun .

Başa dönüp şöyle bir göz gezdirdiğimde

Yaşanmış desin, dolu dolu..

Gözyaşlarım dağıtsın bazı yerlerde mürekkebi

Başka bir dönüşümde o yerler gülümsetsin beni

Yaşanacak bir sonraki mutluluğun nedeni olduğunu hatırlatsın bana

Büyüttüklerini, öğrettiklerini göstersin..

Başka bir sayfadan kahkahalar çınlasın

Bir başkasından sıradanlık...

Hepsi benim olsun

O defter beni yaşasın...

Ben olsun !!

 
Toplam blog
: 18
: 200
Kayıt tarihi
: 21.05.14
 
 

merhaba... insan psikolojisine, ilişkilere, bakış açılarına meraklı... bunları şiir veya maka..