Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ekim '06

 
Kategori
Ramazan
 

Yaşanmış ramazan geyikleri -5-

Yaşanmış ramazan geyikleri -5-
 

Bizim malum ve meşhur jet hocamız her gece hızlıydı namazda ama nedense pazar geceleri daha da bir tempo yapıyor, antrenmanlı ve kondisyonlu müdavim cemaat bile zorlanıyordu performanslarını ortaya koyarken. Bu durumun sebeb-i hikmetini bir türlü çözemiyor idik. Bir gün yine böyle bir pazar gecesi cemaatten birisi dayanamayıp sordu:

“Yahu Hocam, sen zaten yeterince hızlısın. Peki bu pazar günleri ne oluyor da daha da bir seri kıldırıyorsun namazı?”

Hoca biraz huzursuzlanır gibi olur gibi oldu ama yine de her zamanki rahat tavrına bürünüp, usulca konuya açıklık getirmekten de geri durmadı: “Sevgili Kardeşim, pazar günleri cemaatten çok talep alıyorum, hocam, gözünü seveyim bizi Dallas’a yetiştir diye. Ben de o nedenle elimi biraz daha çabuk tutuyorum, amme hizmeti yapıyorum, amme...”

Soruyu soran da dinleyenler de şok olmuşlardı. Bir zamanların tek kanallı ve tek eğlenceli döneminin TRT’sinde, uzun yıllar pazar geceleri yayınlanan, çocukların gizli gizli yorgan altından, büyüklerin de merakla takip ettiği Dallas adlı dizi film için, jet hocanın özel bir Dallas tarifesi uyguluyor olması, laf aramızda, pazar geceleri, cemaatin bir hayli artmasına sebebiyet vermişti. Alan da razıydı sözün kısası, satan da.

 
Toplam blog
: 898
: 3759
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

İzmir'de yaşıyorum.    Çok uzun yıllar öncesinden başlayıp, hiç ara vermeden bugünlere kada..