Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ekim '19

 
Kategori
Şiir
 

Yaşanmışlık Adına

Dillenince sen duygum aynen böyle soruyor
Nasıl nefret edeyim yaşanmışlık adına
Gidemedim, n'edeyim yaşanmışlık adına
Üşümenin vurgunu  zahmetiyle vuruyor
 
Nice onmaz dertleri  siyah beyaz aşmıştık
Bana bir adım gelsen kalp ucum yakınlaşır
Dalındaki her güle bizi bulup  koşmuştuk
Gönül diye ah, bilsen kalp ucum yakınlaşır
 
Kasvet akşama çöküp yine aklımdan geçtin
Keyfinden pür ne-şeyken sakınan sözde koy'duk
Neydi ne oldu birden evveli handan seçtin
Yolunu kaybeden sen yakınan gözde buy'duk
 
Günlerden sen olarak kapıyı çalıversen
Sinemden bin sen akar sensizlik seçmez izim
Karşında ben bularak  söz bitse, kalıversen
Her yanım hasret kokar  lal olup geçmez sızım
 
 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..