Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Haziran '09

 
Kategori
Müzik
 

Yaşar- Atilla İlhan

Yaşar- Atilla İlhan
 

...


Gece yıldızlar gökyüzünde dans ediyor.
Aklım karışık
Ruhum fırtınalarda
Şuan dinginliğim hayatımdaki iki güzel insan sağladı.
Atilla İlhan'ın şarkısını sevgili güzel Sanatçı Yaşar okumuş.
Daha ne olsun... dedim kalbimi aklımı dünyayı susturdum.

Onlar sizlerle...

http://www.dailymotion.com/video/x41ot1_yasar-beni-koyup-gitme-by-aluxton_music

Beni koyup gitme

Beni koyup gitme ne olursun

Durduğun yerde dur

Kendini martılarla bir tutma

Senin kanatların yok

Düşersin yorulursun

Beni koyup gitme ne olursun

Bir deniz kıyısında otur.

Gemiler sensiz gitsin bırak

Herkes gibi yaşasana sen

İşine gücüne baksana

Evlenirsin çocuğun olur

Beni koyup gitme ne olursun

Sonun kötüye varacak

Beni koyup gitme ne olursun

Elimi tutuyorlar ayağım

Yetişemiyorum ardından

Hevesim olsa param olmuyor

Param olsa hevesim

Yaptıklarını affettim

Beni koyup gitme ne olursun

Seninle gelmeyeceğim yine de

Beni koyup gitme ne olursun

ATİLLA İLHAN

 
Toplam blog
: 110
: 2117
Kayıt tarihi
: 18.10.08
 
 

Kendimle ilgili ne yazabilirim diye düşündüm uzunca... Aslen Malatyalıyım.. İstanbulda yaşıyorum ..