Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

08 Aralık '06

 
Kategori
İlişkiler
 

Yaşar mı? Ya Konya ya Mekke

Yaşar mı? Ya Konya ya Mekke
 

İlk kitaplardan olan Kuran-ı Kerim'i okuyup anlamaya çalışırken bir yandan da anladıklarımla yaşar gibi yapıyordum...

Birden aklıma, önce sararıp solan sonra da sonbahar yaprakları gibi vadesini bitirip dökülen, mahalle komşularımızı hatırladım..

Çocukluğumun geçtiği mahallede rahmetli çiçek kalpli bir Yaşariye abla vardı.. Bir de onların karşı komşusu Yaşar ağabey iki aynı isimli, iki ayrı komşu.. Yaşariye abla ve fırıncı Yaşar ağabeyi.... Yaşar ağabey ne hikmetse aklı estiğinde mahallenin orta yerin de döner döner sonra da Konya`ya geldim derdi.. Bizim mahalleli de bizim Yaşar kafayı yedi deyip arkasından söylenirlerdi..

Uzun zaman sonra mahalleye gittiğim de Yaşar ağabeyi göremedim ve merak edip sordum bizim mahalleliye... Bizim Yaşar mı? Döne döne Mekke’ ye gitti dediler.. Sonradan ve mahalleliden öğrendiğime göre, Yaşar ağabeyi bir daha ne dönmüş, ne de görülmüş bizim mahalle de.. Kim bilir belki de komşu oldular yine bizim mahalleyle..

Yaşariye abla çay demlemiştir mutlaka, evinin penceresinden küpeli çiçeklerinin arkasından bakıyordur ve sesleniyordur gülerek komşularına ..

Yaşar ağabey bu durur mu? Şöyle bir dönmüş pir dönmüştür, eminim.. Ya Mekke ya Konya..

Dönemediğimiz dünlere varamadığımız yarınlara, yaşarken hayıflanmaz mısınız sizler de?

Döne döne dönemeyen Yaşar ağabeyi ve genç yaşında kaybettiğimiz Yaşariye ablayı geri gelmez çocukluğumu kısacası dünlerimi düşündüğümde ölmez miyim sanıyorsunuz özlemle?

Bu mübarek Cuma gününde dua çiçeklerimi yolluyorum her birinize ve bir bilseniz sizleri ne çok özlüyorum..

Ben mi? '' Düşlerim ve düşündüklerimle var olmaya çalışıyorum..'' Sonuç mu? Çingen sabiş'lik..

'' Melekler yüreğinizden öpsün.''
( 12 .12 . 2004 ) ( 12 . 12 . 2006 )

Okuyan değerli yüreklere teşekkür ederim..
Sabiha Rana

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..