Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mayıs '12

 
Kategori
İnançlar
 

Yaşar Nuri Öztürk ayrıcalığı…

Yaşar Nuri Öztürk ayrıcalığı…
 

 

Ne demek bu diye soranlara söylüyorum.

Evet, Yaşar Nuri Öztürk ayrıcalığı diyorum. Ben yine bu gün; Saba Tümer’le olan programını izleyebildim. Allah kısmet etti. Bu çok önemli... Çoğularına kısmet etmiyor. Şansızlar.

Çalışanlar var, yolda olanlar, yoğun olanlar izleme imkânı olmayanlar.

Bir de bilhassa izlemek istemeyenler!

Bunlara ne denileceğini bilmiyorum onun içinde yorum yapamıyorum, diyecektim ki! Karar değiştirdim… Yapacağım.

Yaşar Nuri Öztürk’ü izlemiyorlar ve kadın programlarında, ya da filanca ne giymiş, ne yapmış onu izleyenler!

Ne denilirki,

Nasıl olsa onlar neyi kaybettiklerini biliyorlardır, onun için izlemiyorlardır.

 

Ya izleyipte doğruyu öğrenirlerse,

Ya Yaşar Beyin dedikleri akıllarının tozlu rafların, temizlik bezi ile silerde tertemiz yaparsa!

İzlemiyorlar.

Kendileri bilir.

Ben izleyen, şanslılardanım.

 

Çok da önemli bir şey söylemek istiyorum.

Bu örneğim inanınki çok değil.

Çoğunluk ekran başında…

Belki bir cümlesini, belki bir anlatısından bir kelimeyi anlarız, yapabiliriz, düşünebiliriz, uygulayabiliriz çabasında…

 

Daha öncede yazdım, yazmaya devam edeceğim.

Ben onun sayesinde dünyaya daha başka pencereden bakmayı öğrendim.

Ben onun altın harflerle yazılması gereken sözlerinden çok ders aldım.

Kitaplarını okuyorum.

Onunla ilgili ‘aman ne söyledi de ben duymadım – atladım’ telaşını yaşıyorum.

Ona hep dua ediyorum.

Benim gibi çoklar ona dua ediyor.

 

Allah ondan bin kere razı olsun.

Birde çok önemli bir konu var, yazmakta da yarar var.

 

Onu evlerimize konuk edenler, muhteşem bir şey yaptıklarını biliyorlar…

Bununla ne kadar övünseler azdır.

Hangi kanal bu kadar önemli anlatıları aktarabiliyorki…

Saba Tümer’le olan elektrikleri de muhteşem. Çok iyi anlaşan, çok iyi paslaşan, hayatın her deminden, dem vuran bu ikiliyi gönlüm hep izlemek ister…

Onları ne kadar tebrik etsek azdır…

 

 

Nazan Şara Şatana

 http://twitter.com/#!/nazansarasatana

http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100002892442552

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....