Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ocak '08

 
Kategori
Blog
 

Yaşasın!.. 50. Blogum oldu...

Yaşasın!.. 50. Blogum oldu...
 

Nihayet 50 oldu.2 ay öncesinden sarmıştı beni bu heyecan , fakat birçok sorun üstüste gelince, gecikmeli yazılar dolayısıyla , nihayet bugün 50 oldu.

Daha dün gibi heyecanım.Tesadüfen Milliyet haberlerini okurken o çok beğendiğim ''Yurdum İnsanı''galerisine bakmak için sayfada gezinirken, şu an hatırlamıyorum ama, bir blok başlığı ana sayfada dikkatimi çekti ve açıp okuma ihtiyacı duydum.Sonra burada bende yazılar yazabileceğimi anlayınca çok büyük bir mutluluk duydum.

Yazmayı oldum olası çok sevmişimdir.Konuşarak anlatamadığım birçok konunun yazarak atmışımdır içimden ağırlığını.Beni rahatlatan terapim olmuştur yazmak.Ve şimdi tüm bunları paylaşmak harika olacaktı.2 kez üye olacakken vazgeçtim.Birincisinde cesaret edemedim , sözleşmeyi okudukça fenalık geldi içime.Diğerinde tam cesaretimi topladım fakat şartlar izin vermedi.

Ama vazgeçmedim ve şu an buradayım.Bu kendimi bana müthiş hissettiren kendimi değerli hissettiğim, çok değerli ve sevgi dolu insanlarla tanışma fırsatı bulduğum bu pembe dünyadayım.

Çok güzel dostlar ve dostluklar kazandım burada.Beni gerçekten anlayıp sevdiğini bildiğim insanlar var burada.Bu kadar güzel olabileceği gelmezdi aklıma.Güzel kalpli arkadaşlarım, dostlarım, tüm blog ailesi hepinize kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum.Öyle değerlisiniz ki benim için.Burada olmaktan ve sizinle paylaşım içinde olmaktan gurur ve mutluluk duyuyorum.Yaşasın Milliyet Blog...Yaşasın Milliyet Blog Yazarları değerli insanlar...

Sabişin dediği gibi, ''Melekler öpsün o güzel yüreklerinizden''!..Sevgiler....

 
Toplam blog
: 71
: 727
Kayıt tarihi
: 14.07.07
 
 

Almanya doğumluyum. Kocaeli'de oturuyorum. Üç yaşında bir oğlum var. Anadolu Üniversitesi Kamu Yönet..