Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mayıs '09

 
Kategori
Aile
 

Yaşasın, bir torunum daha oldu... Maç da neymiş!

Yaşasın, bir torunum daha oldu... Maç da neymiş!
 

HOŞ GELDİN TORUN!...


Torun, baldan tatlıdır!

Bu sözü duyar geçerdim. “Güzel bir söz.” demek benim için yeterdi. Üstünde fazla düşünmez, kafa yormazdım. Bir gün torunum olursa, “Elinden tutup gezdireceğim onu. Her istediğini alacağım ona. Ne masallar uyduracağım!” derdim.
Hepsi o kadar!

*****

Benim de, bir iki saat öncesine kadar, bir torunum vardı: Cansu.

Geçen Kurban Bayramı sonrası, Kuzey İrlanda’ya Belfast’a gittim.

Herkesi kucakladım.

Ama Cansu’nun annesini, büyük kızım Gözde’yi “iki kişilik” kucakladım!

*****

Bugünkü işimi, dünden ayarlamıştım; basketbol maçına gidecektim.

Mersin Edip Buran’da Bayanlar Basketbol Ligi maçı vardı.

Fenerbahçe, Mersin Büyükşehir Belediye karşısına play-off final serisinde üçüncü maça çıkıyordu. İlk iki seriyi kazanan Fenerbahçe, Türkiye Bayanlar Basketbol Ligi'nde şampiyonluğa koşuyor. Bu bakımdan, Fenerbahçe’nin şampiyonluğunu Edip Buran’da, bir seyirci olarak yaşamak istiyordum.

Ardından oturup maçı yazacaktım.

Gel gör ki, Belfast’tan gelen haber, maça gitmekten caydırdı beni.

Eşimden, kızım Gözde’nin doğum için hastaneye götürüldüğünü duymam, beni telefonların/ bilgisayarın başına kilitledi.

Doğum sonrası, telefonda, Gözde’nin o kendine güvenen, kararlı ve gür sesini duyunca daha bir sevindim.

Ardından bilgisayarıma bir fotoğraf düştü.

Gözünü sevdiğim teknoloji!..

****

Bugün, izlemeyi düşündüğüm bir basketbol maçını yazacaktım, ilk kez.

Olmadı.

Ama bugün bir torunum daha oldu.

Yaşasın!

Maça gitmek de neymiş!..

 
Toplam blog
: 2458
: 2418
Kayıt tarihi
: 10.11.08
 
 

24 Kasım 1944'te İspir'de doğdum. Ankara Kurtuluş Lisesi'ni, Dil ve Tarih - Coğrafya Fakültesi Tü..