Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mayıs '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yaşasın 1 Mayıs, yaşasın halkların kardeşliği

Yaşasın 1 Mayıs, yaşasın halkların kardeşliği
 

Yaşasın 1 Mayıs


Yaşasın 1 Mayıs İşçi Emekçi Bayramı, Yaşasın Halkların Kardeşliği

Televizyonun karşısında şaşkınlık utanç ve üzüntü ile oturmuş ekrandaki savaş görüntülerini izliyorum. Bu ne kin bu ne hınç bu ne öfke?

Demokratik bir hakkın kullanılmak istenmesine Orantılı (Orantısız) güç kullanan kişiler, ücreti geçimine yetmeyen emniyet mensubu işçiler emekçiler değil mi? Özel sektörde çalışınca işçi emekçi olunuyor da devlet’ te çalışınca elinde cop, ben devletim döverim, ben devletim vururum mu oluyor ?

İstanbul Emniyetinin yaptığı açıklama; Polise karşı kullanılmak üzere 15 adet sapan ve sapanlarda kullanılacak çok miktarda taş ve iki adet tabanca bulunmuştur. Tarihe geçecek Orantılı güç kullanımı bu işte.

Dünyada çoşku ile bayram neşesinde kutlanan İşçi bayramı bizde gözyaşı kin nefret ve öfkeye dönüştü. Türbanla başlayan toplumsal bölünmeler, farklı frekansla başka yönlere taşındı. Bu işin sorumluları eminim görüntülere bakıp yaptıkları ile övünüyorlardır.

Kanlı 1 Mayıs’larda aranan provakatörler bulundu. Başka suçlu aramaya gerek yok. İşçi ve emekçi ayak takımı taksimi kana bulayacaktı. Güçlü emniyet mensubu ekiplerimiz ellerinde kırmızı karanfiller ile karşıladığı işçi kardeşlerine sevgilerini sunarak, günün mana ve önemini vurgulayıp, tüm Dünya’ nın hayranlığını kazandı.

Yaşasın 1 Mayıs İşçi Emekçinin Bayramı. Yaşasın Halkların Kardeşliği.

 
Toplam blog
: 24
: 606
Kayıt tarihi
: 05.11.07
 
 

Ankarada yaşıyorum. Yaşamım boyunca hep yazdım ama hiç başkaları ile paylaşmayı düşünmedim. Bana ..