Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ağustos '07

 
Kategori
Blog
 

Yaşasın 50. yi dün yazmışım

Yaşasın 50. yi dün yazmışım
 

Hayatımdaki çoğu şey plansız yaşanmıştır.

Öylesine bir hevesle, paldır küldür. Meslek seçimim, sonrasında okuduğum okullar, ilgimi çeken herhangi bir konu ve onu öğrenmek için yaşadıklarım ve hatta evliliğim.

Hani “gözü kara” derler ya öylesi biriyim galiba. Pişmanlıklarım olsa da, plansız seçimlerimin çoğu beni hayal kırıklığına uğratmadı. Bu seçimlerin arkasında durdum emek verdim ve güzel şeyler yaşadım. Mutlu oldum.

5 ay önce tesadüfen, Milliyetin internet sayfasında, blog başlığı altında insanların duygu, düşünce ve birikimlerini yazdıklarını gördüğümde de daha ilk gün “aman da ne güzel şeymiş bu” deyip hemen kayıt oldum. Oysaki daha önce hiçbir yazı deneyimim yoktu. Yani “kendimi bildim bileli bir şeyler yazarım” diyenlerden değilim.

Lisede günlük tutardım, onda da yazılanlar malum, “gönül meseleleri”. Sevgili editörlerimiz bendeki cevheri (!) hemen fark ettiler demek ki, üyeliğimde de hiç beklemedim, ya aynı gün ya da ertesi gün Milliyet blog yazarı oldum. Yani anlayacağınız, itiraf ediyorum, bu iş de plansız ve biraz da paldır küldür oldu.

Okuyan bir kişi bile olsa yazdıklarımızın sorumluluğunu almanın, ona hem içerik, konu, hem de doğru bir Türkçe ile seslenmenin ne kadar önemli olduğunu süreç içerisinde daha iyi anladım. Yazmak, kendini ifade etmek ve birilerine yazı ile ulaşmak ciddiye alınması, önem verilmesi gereken bir konu. Bu kendimize duyduğumuz saygıyla da alakalı bir durum.

Ben bu sosyal topluluğun içinde bulunmaktan, okuduklarımdan bir şeyler öğrenmekten, insanları tanımaktan, yazmaktan keyif alıyorum. Yazı konusunda gerçekten hiç iddialı değilim. Sadece duygu ve düşüncelerimi doğru olarak ifade edebilmeyi ve okuduklarımla çoğalmayı istiyorum, o kadar.

Samimiyetle, hem içerik hem de yazım hatalarım konusunda beni uyarın, eleştirin. Ama kırıcı olmasın, o zaman üzülürüm.

Bu bloğu neden yazdım? Bugün fark ettim ki 50. bloğumu dün yazmışım. Başlangıçta bunu hayal bile etmiyordum. Geçici bir heves zannediyordum. Değilmiş. 5 ay içinde bana kattığı birçok zenginliğin yanında öğrendiğim iki şey, yazı yazmak bir heves olarak kalmıyormuş ve çok ciddiye alınması gerekiyormuş.

Kendi adıma diyorum ki nice 50. bloglara.

Kurban derilerinin Türk Hava Kurumuna verilmesi konusunda lütfen duyarlı olunuz.

Yangın yazıp 3919 a göndererek "THK Yangın Söndürme Uçağı Alım Kampanyasına" 6 lira ile katkıda bulunun.

 
Toplam blog
: 156
: 2800
Kayıt tarihi
: 03.04.07
 
 

SÖZ UÇAR, YAZI KALIR. 9 Eylül Ünv. İşletme mezunu, 9 Eylül Ünv.Sosyal Bil. Ens.Sağlık Kurumla..