Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mayıs '08

 
Kategori
Oyunlar
 

Yaşasın antik çağ!

Yaşasın antik çağ!
 

İkariam


İnternet-oyun dünyasında hoş bir oyun aldı başını gidiyor. İnternet oyunlarından hoşlanıyorsanız, internette gezecek sayfa bulamıyorum, o-game tarzı oyunları seviyorum diyorsanız İKARİAM tam size göre bir internet oyunu...

İkariam'ın Türkiye sayfasının daha yeni açılmasına rağmen Türk oyuncuların ilgisi oldukça büyük oldu. Kısa bir sürede 13 servere ulaştı ve kimi serverlerine kayıt alımı artık yapılmıyor. Bende oyunu bir sitenin reklam bölümünde tesadüfen gördüm ve tıkladım. Aslında ben böyle oyunları pek fazla sevmezdim ama nedense dikkatimi çektimişti... Oyun o zamanlar yeni açılmıştı sadece 3 server(dünya) vardı. Şimdi bende binlerce oyunculardan bir tanesiyim ve eğlenerek oynuyorum...

- O-game'nin yeni rakibi! İKARİAM

Siz istermisiniz bilmem ama ben eski antik çağda yaşamayı çok isterdim. Tabi yaşayıpda imparator olmayı kim istemez ki... İşte İkariam bize bu fırsatı bir nebzede olsa sunuyor. O game oynayanlar az çok bilirler ama ikariam'ın kendine özgü oyun stratejisi ve eğlencesi var. Biraz daha oyuna hakim olabiliyorsunuz...

- Ticaret Merkezi sizin pazarınız, pazarlama stratejinizi konuşturun!

Oyunun bana göre en güzel özelliği takas veya ticaret özelliği oldu. oyunda rasgele bir adaya veriliyosunuz ve her ada da farklı bir kaynak çıkarılmakta(Kristal, mermer, sülfür ve şarap) Bu durumda gelişmek için herkesin birbirine muhtaç olma durumunu ortaya çıkıyor. Senin elinde mermer var ve kristale ihtiyacın varsa başka bir adadaki oyuncuyla takas yaparak bu ihtiyacını gideriyorsun. Bunun dışında oyunu geliştirdikçe Ticaret merkezi kurup ihtiyacın olan kaynağın nerde hangi fiyata satıldını görüp alma ve kendi adanda çıkan kaynağın başka oyuncular tarafından kaça satıldığına bakıp satış stratejinle rekabet hatta kazanç sağlama şansına sahipsin.

- Savaş kaçınılmaz!

Ordunu güçlendirdin, şehrin surlarını güçlendirdin artık kendini gösterme zamanı! Başka bir adaya savaş açıyorsan ilk önce onun limanını kuşatmalısın ki dostlarından ve sömürgelerinden yardım alamasın. Limandan düşman gemilerini temizledikden sonra şimdi kara harekatını başlatabilirsin... Tabi bunları yapmadan önce düşman şehrine gizlice bir casus sokmayı deneyip düşmanın ordusu, kaynaklarının miktarı vb. istikbaratı alman senin bir savaş stratejisine fayda sağlar.

- İttifak önemli...

İttifak olgusu diğer internet oyunlarında da olduğu gibi ikariamda da güzel tasarlanmış... Güçlü bir ittifakın yoksa saldırılara hazırlıklı ol. İttifak içerisinde kaynak, altın gibi konuların yanında en önemlisi askeri anlamda da yardımlaşmalar olur ki sen bir ittifak üyesine saldırdıysan tüm ittifak üyerine saldırmış sayılırsın ve topyekün savaş seni bekler...

Tüm sorularınızı buradan cevaplamaya çalışacağım. Şimdiden iyi oyunlar. Oyuna www.ikariam.net adresinden üye olabilirsiniz...

 
Toplam blog
: 2
: 6463
Kayıt tarihi
: 10.05.08
 
 

Afyonda işletme öğrencisiyim... Zamanımın büyük çoğunluğunu bilgisayar başında haber okumakla, haber..