Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Aralık '06

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yaşasın bugün cuma

Yaşasın bugün cuma
 

Okula giden sevgili küçüklerin, bir iş hayatı olan, işe giden biz sevgili büyüklerin en sevdiği bir gün bugün , bugün cuma:)) Tabi bir not olarak belirtmek de fayda var, haftasonları da çalışan,çalışması gereken kişilerin dışında ki bir çoğunluğun bazen özlemle bazen iple çektiği bir gündür bugün. Hadi haftasonu gelse de dinlensek deriz hepimiz.

Kimilerimiz tüm günü evde geçirme planları yapar, miskin miskin takılırız. Öğlene kadar mışıl mışıl uyuduktan sonra, kendimize şöyle mükellef bir sofra hazırlarız. Sıcak bir çay kokusu, kızarmış ekmekler, üstüne terayağ bal da sürdük mü afiyetle indiririz midelere, tam olur:) Sonra koltuklara yayılma, gazete keyfi yapmaya geldi. Acaba tv' de bi zap mı yapsak, ne vardır acaba kanallarda diye düşünür belki de güzel bir filme denk geliriz, ya da ruhumuzu şenlendirsek biraz :)Müziğe mi doysak biraz, güzel olmaz mı?

Ya da biz bayanların güzellik zamanlarıdır vardır, en azından kendi adıma bazen şöyle erken kalkma, bir yere yetişme telaşı olmadan rahat, rahat kafama estiğini yapabildiğim günlerim vardır. Biraz miskinlik, gazete, dergi keyfi derken güzellik seansları yaparım kendime:) Saç, baş, cilt bakımı derken, eh biraz da oksijen alma zamanı derim. Şayet hava güzelse, kendime en yakın semt olma sebebi ve çok sevmem ve yakın bulmam itibariyle kadıköy sokaklarına atarım kendimi. Elimde bir parça simit şöyle avare avare dolaşmaktan çok keyif alırım. Özellikle tek başıma dolaşmayı daha çok severim. Çünkü nereye gitmek istiyorsam gitmek isterim,hareketlerimin kısıtlanmasını istemem. Birine bağlı olduğunuzda ne öyle istediğiniz her yere gidebiliyorsunuz, çünkü birilerini sürüklemekten de hoşlanmam, hareketlerim kısıtlanmış gibi olur, boğulurum. Saatlerce vitrin, vitrin dolaşmaktan ya da tüm zamanını mağaza da geçirip hapsetmek de bana göre değil. En fazla 5 dakika da girer çıkarım, kalabalıklardan hoşlanmam, saatlerce bir mağazada vakit geçirdiğimi düşünemiyorum o yüzden. Ama istediğim her yere girer çıkarım, incik, boncuk, fular alışverişleri yaparım daha çok. Yemek vakti geldiğinde açıştırma ve soluk alma amaçlı yine çok sevdiğim ve sürekli gittiğim cafelerimden birinin ,oraya has ve özgü oranın adını taşıyan sıgınak tostumu ve sıcacık çayımı içer ,günümü sonlandırıım bazı zamanlarsa ,Hava güzelse diyorum ya, o zaman mutlaka deniz kenarına yani kadıköyde olduğumuza göre Modaya inerim. Bu aralar mesala pazarlarımı keyifli kılan pazar kahvaltılarım meşhur.

Bir süredir o kadar çok modaya gitmeme rağmen es geçtiğim ama şimdi pazar kahvaltılarımın uğrak bir noktası olan bir cafem var; Casa Di Moda Eh tabi sadece kahvaltılarda değil, günün istediğiniz herhangi bir zamanında bir arkadaşınızla iki satır bir sohbet, bir şeyler atıştırmak amaçlı olsun uğrayacağınız keyif noktalarından biri olabilir. Yolunuz Modaya düşerse diye söylüyorum aklınızda olsun. Benim pazar kahvatılarım uzun bir süreden beri hep vardı da bu sefer rotayı bana yakınlığı açısından ve bir zamanlar olan kursum dolayısıyla değiştirmiştim.

İşte pazar sabahları kahvaltı ediyor sonra kursuma gidiyordum ama kursum bitti ama ben hala gidiyorum. Eh çok da keyifli bir zaman geçiriyorum, maddi durum elverdiği sürece de vazgeçmeyi düşünmüyorum. Her mekana kolay ısınamayan biri olarak pazar kahvaltılarımı çok keyifli bir hala getiren burayı çok sevdim. Ballar, börekler, çörekler, mis gibi peynirli omletler, dilediğiniz kadar çay, kahve ne ararsanız var:) Her sabah saatlerinde dinlenebilcek, ruha iyi gelen eskilerden hoş, yabancı slow müziklerinin ağırlıkta olduğu bu mekanda dediğim gibi istediğiniz her tür şeyi bulabilir, kahvaltı bitiminde de gazete keyfi yapabilirsiniz. Daha ne istenir ki başka. Ah unutmadan reçeller, börekler de safranboludan getirtiliyor, mekan sahipleri de benim gibi safranbolu tutkunuymuş galiba:))

Benden bu hafta da size bir mekan önerisi olsun bu sevgili, sıcak cafe.

Casa di moda cafenin -adres bilgileri için bu numara aklınızda, fihristinizde olsun:0216-418-04-67

Casa di moda - Kadıköy Moda

Keyifli ve Mutlu Haftasonları !

 
Toplam blog
: 61
: 1257
Kayıt tarihi
: 24.08.06
 
 

  Bir şair, bize Güzellikten Söz Et, dedi. O da yanıtladı: ''Nerede arayıp, nerede bulacaksınız g..