Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mayıs '18

 
Kategori
Deneme
 

Yaşasın Kötülük

            İyilik ve kötülük...Birbirinden kaçan iki kavram.Birinin hüküm sürdüğü kalpte,diğerinin yolculuk çantasını hazırladığı tezat iki duygu.

            '' Sana tokat atana sen gül at ''deniliyor. Öyle birini bulabilir misin ki bu devirde ,tokatladığın halde sana gülle karşılık veren var mı koca evrende?Her şeye iyi yönünden bakmak istiyorum.Öyle biri hatta birileri var bu devirde demek istiyorum ama etrafıma baktıkça bu sözler boğazıma diziliyor.Düşüncelerim hayalden öteye gidemiyor.Bırak tokat atmayı ,senin elinde güllerle yaklaştıkların bile sana gülle karşılık vermezken nerde kalıyor tokatlayacakların...Kötülük öyle hüküm sürmüş ki insanların kalbinde iyilik pılını pırtını toplayıp göçmüş başka yerlere.Kötülükle yoğrulmuş geceler,gündüzler,kötülükle doldurulmuş körpe beyinler,kötülükle kaskatı kesilmiş nice kalpler.Hayır,hayır yanlış düşünceler dolanıyor yine beynimde,herkes kötü derğil,olamaz zaten de.İyiler de vardır elbette yeryüzünde...Kötülük olmasa olmaz mıydı diye düşünüyorum bazen, neden sonra olmazsa olmaz kanaatine varıyorum?

            Durun kızmayın hemen.Kötülük iyidir demiyorum.Sadece kötülüğü görmeden iyiliğin farkına varamayız diyorum.Nitekim öyele de...Çirkini görmeden güzelin güzelliğinin farkına varır mısın?Çirkini bilmeden,güzeli bulsan bile güzel olduğunu bilir misin?Öyleyse kötülükler de olmalı ama kötülükler iyiliğe mağlup olmalı.İyiliği görmek isteyen için YAŞASIN KÖTÜLÜK. 

 
Toplam blog
: 6
: 152
Kayıt tarihi
: 25.01.18
 
 

Çukurova İlahiyat     ..