Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ekim '07

 
Kategori
Eğlence - Hobi
 

Yaşasın tescilli abuk oldum

Yaşasın tescilli abuk oldum
 

Sıkıntılı anlarımızda mutlaka bir şeyler karalamaya çalışırız.Ben Kastamonu Postası abukoloji bölümünde çok eğleniyorum.Bilgi için yazılan konuları çok severim ama abukluk işte.Normal cevap vermek içimden gelmiyor.Son zamanlarda sevgili editörümüz Levent Zihnioğluna taktım kafayı.Çok uğraştım çok.Kara fatma kavurmalarımı yapmadım,İfrata gelen misafirlerimin yemeklerini onamı yedirmeye çalışmadım daha bir sürü abukluk işte.
En çokta Marko emmimi seviyorum orada.Herkesin derdine derman oluyor.Canım Marko emmim ,allah sana uzun ömürler versin.
Dün msn adresimi açtığımda mailler gelmiş.Geneli bloglarıma yazılan yorumlardı.Biri beni çok sevindirdi ve akşama kadar gülmeme mutlu olmama yetti.Ben tescilli bir abuk olmuştum.Abuklukta nikim Pinokyoydu.Hiç üşenmeden bana diploma hazırlamışlar çok sevindim çokk.İlahi Levent Abi,benide abukluktan mezun ettin ya.
Diplomamı çerçeve yapıp asacağım.Çerçevenin tarzına karar veremedim.Kara fatmalı çerçevemi yapsam ne yapsam.Birazda söylenmeye başladım tabi.İnsan bu diplomayı gönderirken düşünürde çerçevesinide yanına katıverir.Cimri heralde bunlar değilmi Marko Emmim.?
Annemde diyorki kızım dursun işte işe felan girerken lazım olur diploma diplomadır diyor.Bende hemen ,bilgisayar,muhasebe,resim,ve abukluk diplomamdan hangisi daha kııymetli diye soruyorum.Ah marko emmim.Bu yazımı okusaydı kesin bana yardım ederdin..
 
Toplam blog
: 118
: 3309
Kayıt tarihi
: 04.09.07
 
 

Bilgi büyük adamı alçak gönüllü yapar, normal adamı şaşırtır, küçük adamıysa kibirlendirir.. ..