Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ekim '08

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Yaşasınn

Yaşasınn
 

ARDACIKKK


Ne kadar uzun zaman oldu yazmayalı ama okuyorum sizlerin neler yazdığınızı, hiç mi hiç içimden gelmedi yazmak sanırım yaz tatiliydi suçlusu.
Koca bir yaz geçti aradan, derken ramazan ve bayram zaman su gibi akıp geçiyor doğrusu Arda kocaman oldu konuşması düzeldi ve benim için en önemli atraksiyon tuvaletini söylemeyi öğrendi, doğrusu bu bıcır beniartık gün ve gün şaşırtmaya devam ediyor...

O kadar çok uığraştım ki Arda nın tuvalet eğitimi ile yok sonuç hüsran hiçabartmıyorum belki yaz boyunca dönem dönem çalışmlar yaptım ama nafile ben inatlaştıkça o daha da baskın geldi bende bıraktım napayım gez bezle dedim, dedim ama içim de rahat değil ki bilmem kimin çocuğu öğrenmiş bir sürü laflar, yok yok tamam uğraşmıyorum ne zaman isterse dedim ve bitti...

Pazartesi başlanan diyetler vardır ya ben de aradan zaman geçince bi pazartesi Arda nın altını bağlamadım gün içinde iki kere yaptı ama inadı yoktu kimbilir bu sefer ben başarabilirdim:) ertesi gün anne şiş dedi ben dondum kaldım nasıl ya, sonra kendime geldim hemen tuvalete götürdüm yaptı oley oley çok sevindim ama Arda yı ödüllendirmek lazım dı afferin benim oğluma annesinin kuzusu sevi gösterimizden sonra çok sevdiği ama sakıncalı oldunu da bildiğim topitopu eline tutuşturdum ve Arda tam bir aydır tuvaletini söylüyor darısı bu konuda sıkıntılı olan annelerin başına...

Şu bir gerçek ki Arda istediği zaman başarıyor emmeyide birden kesti tuvaleti de birden söyledi galiba bücürleri zorlamamak gerekiyor...
Sevgiyle kalın.....
 
Toplam blog
: 42
: 1042
Kayıt tarihi
: 13.02.08
 
 

Hayata olumlu bakmaya gayret eden bir anneyim. 1975 Eskişehir doğumluyum, Anadolu Üniversitesi mezun..