Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mayıs '16

     
    Kategori
    Şiir
     

    Yaşayan gözlem yapar kelimeler sırdaşı olur.

    İNSAN-OĞLU- NE KÖTÜSÜN
     
    Kime güveneceğim,
     
    Bakıyorum soluma
     
    Tam da göğsümün altına
     
    Hayatta kalmamamı sağlıyor
     
    Tamam da…
     
    Bir de neden olmalı değil mi?
     
    Bu hayatı yaşamak istemeye.
     
    Beni dünyaya getirmek isterken sevmediniz mi sizde?
     
    Şimdi görmezden geliyorsunuz birbirinizi
     
    Adıma ne güzel karar veriyorsunuz.
     
    Kalbimde hanginize ne kadar yer ayırmam gerektiğini bile Bensiz tartışıyorsunuz.
     
    Tamam!
     
    Büyüdüm, çok durmuyor gibi göründüm bu konunun üzerinde.
     
    Bazen aradım,
     
    Her birinizi farklı yalnızlıklarımda.
     
    Siz orada da yoktunuz.
     
    Tutunmak istedim güçlü ellerden, bilekten,
     
    Koluna girmek istedim hayatın,
     
    Hadi bana da gül dedim.
     
    Omuzlar çok pahalı,
     
    Kafanı koymak istedikçe yüreğini incitiyorlar
     
    Kafamın ağırlığını taşıyamadıklarından değil
     
    Yüreğimi kaldıramıyorlar,
     
    Çekemediklerini açıkça söylüyorlar.
     
    Biri ile güleyim dedim.
     
    Neden gülemediğimi anlatacaktım
     
    Çok, çok sevecektim,
     
    Onunla hayatıma katacaklarımı da…
     
    Annem ile babamın yapamadığını,
     
    Ben yaparım.
     
    Ne var ki bunda dedim.
     
    Ne istediğimi biliyorum sandım.
     
    Benim istediğimi herkes istiyor da sanırdım.
     
    Aşk şarkıları söyleyeceğim,
     
    Seveceğim ”Adam”lara sitem ediyorum artık
     
    Onlar da bilememiş, onlar da fark etmemiş
     
    Ruhları var ama kimseciklere vermiyorlar sevgilerini.
     
    Sevgi deyince yanlış anlamışlar yine ya…
     
    Bedenler birleşsin güzel,
     
    Orada kalsın.
     
    Aşk da neymiş!
     
    Sevmek de neymiş!
     
    Bir olmak neymiş!
     
    Adam bir değil binler istiyor,
     
    Bir tanem olsun demiyor,
     
    Bir tanemden canım olsun demiyor.
     
    Tam giderken bakıyorum,
     
    Bana bir olamayız diyen, giydirmiş bir gelinlik,
     
    Bir başkasına…
     
    O bana tutturmadığı elini
     
    Sımsıkı tutmasına izin vermiş bir başkasının.
     
    Bir dakika ya.
     
    Her tarafı insanla dolu ki zaten o gelinin.
     
    Pervane oluyor bir kadın çevresinde
     
    Bir panik bir panik,
     
    Bir adam gururla seyrediyor,
     
    Biricik kızına sahip çıkan “Adam”ın omzunu sıvazlıyor.
     
    Sebebi bir olamamak değildi yani.
     
    Ben birdim!
     
    Benim kimsem yoktu!
     
    Buydu güven vermeyen…
     
    Buydu hayallerimin önüne geçen…
     
    Sol yanım yanıyor anne,
     
    Sol yanım kanıyor baba…
     
    Siz yoksunuz diye ben ne “ben” olabiliyorum ne “Biz”.
     
    Ne de size ders verebiliyorum.
     
    Siz kaybettiniz diye ben, sözlüye bile kalkamıyorum!
     
    Sevda Okur Akyüz
     
    Not: Erkek adam kaldıramacağı yüke omuz vermez!
     
    Toplam blog
    : 1
    : 42
    Kayıt tarihi
    : 24.12.15
     
     

    Resim çizmeyi çok severim özellikle kızlarım için… İşletme mezunuyum, bilgisayarı seviyordum, bil..