Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Kasım '16

 
Kategori
Şiir
 

Yaşı yok aşkın

Yaşı yok aşkın
 

yorgunkalemim


Aşkın yaşı yok!

Bir anlam katar hayata aşk

Her yaşta heyecan veren

Aşkın bir anı vardır

Her yaşta ansızın gelen…

Sevecek bir çift göz arar gözler!

Gözleri anlamlı bakar aşkın...

Aşkın mevsimi hep bahardır

Yazları daha iyi gülen

Ben, öteki, diğeri olmaz...

Biz olur ''Aşka'' gönül veren

Zamanla anlarsın bu şiiri,

Ünsüz şairin sayfasında yazılan

Sen değil, ben değil

Aşkın biz demek olduğunu…

Kum taneleri kadar çok,

Gökyüzü kadar sonsuz sevmeyi…

Yeniden doğarsın her gecenin sabahında

Yollara düşersin;

Yürürsün aşk merdiveninden...

Bir şiir yaşatır her şeyi

Hayatın anlamı solduğunda

Sen yoluna devam edersin.

Bitmemiş bir şiirin ortasında

Yasaklı olmamalı, aşka dair sözcükler

Aşksa, yerli yerinde olmalı kelimeler

Yerli yerinde söylenmeli her şey

Şimdi her şey doludizgin ve coşkulu

Şimdi her şey kesintisiz bir özlem,

Şimdi her şey fırtınada yelkenli

Yüreğim, sen sevgi ve aşkın kalesi…

Yepyeni bir mazi yaratır sözcükler

Dönüp ardına bakma yüreğim

Yorgun olsa da kalemin

Ey hayat! Artık bir karar aldım

''SENİ ÇOK SEVİYORUM'' …

 

Yorgun Kalemim

 
Toplam blog
: 464
: 208
Kayıt tarihi
: 02.11.16
 
 

Merhaba Sevgili Okurlarım; Kendimden bahsetmek istiyorum. 1954 yılında Karamanın Esentepe köyünde..