Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mayıs '07

 
Kategori
Felsefe
 

Yaşım yaşam

Yaşım yaşam
 

Ne çok yaşlı ne de çok gencim artık.
Ne kendim ne de bir başkası.
Bildiklerimi de bilmiyorum bilmediklerimi de.
Yaşamakta olduğum yer gibiyim.Havası ağır kebap kokulu bir pavyon arabeski yükü.

Hangi mecrada bulunduğumu bilmeye çalışmaktan bile vazgeçmişim meğer.
Bir yığın arabesk dolusu hüzünle karışıyorken yaşamın sularına, -di'li geçmiş zaman uzantılı bir var olmanın ötesine geçemedeğimi fark edişim zaman alıyor.
Yaşım, yaşamım kadar genç yada yaşlı. Ama çöpleri toplanmıyor artık sokağımın.
Ne soğuğa yeterince dayanıklıyım ne de sıcağa.

Hangi kıtanın, hangi yakasında bile olduğumu bilmiyorum dahası.
Ve en kötüsü gelecek zamanlar ile ilgili kestirimde bulunma yeteneğimi bütünüyle kaybettim.

Alışmakta güçlük çektiğim bir hızla değişiyor her şey, bütün değişme yasalarını yok sayarak.

"Hiç" olmanın sınırları içinde buluşuyoruz sevdiklerimiz ve sevmediklerimizle. Yargı kurulamadan yıkılıyor çünkü. İstanbul'un binaları bir bir yıkılıyor. Ama o binalar zaten yoktu kimse bilmiyor.

Yaşım yaşam kadar biliyorum. Ama galiba fazlaca yaş aldım yakın geçmişimde.
Ne çok gencim ne de yaşlı.
Yaşadığım yer gibiyim; değişken, kararsız ve belirsizlik hissi içinde yalnız...

 
Toplam blog
: 5
: 343
Kayıt tarihi
: 01.05.07
 
 

Kırılan bir aynanın dağılan her parçası yaşamı farklı bir açıyla görür. Hiçbiri ve her biri. Uzaklaş..