Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

06 Mayıs '14

 
Kategori
Şiir
 

Yaşımız on yedi

Yaşımız on yedi
 

Yalan, yalan yıllardı

Ardımızda yapayalnız kalan,

Gençlik yıllarımızdı

Acımazsız zamana kafa tutan

Yaşım henüz “on yedi”

Kozasından yeni çıkmış

Gözleri kapalı “tırtıl” gibiyim

Kelebek gibi olmak için

Dolaşacak “dut yaprakları” arıyorum

İçim kaynıyor

Çaydanlık sanki yüreğimde

Gece gündüz

“Kızları” düşünüyorum…

En çok da “O’nu”

Baktığım gezdiğim gördüğüm

Her yerde

Şarkılar da türküler de

Her yer gözlerinin renginde

Yemyeşil bakınca

Sanki dut yapraklarının üzerinde

Yürüyorum…

Gökyüzü ak pazenden sedir

Yaşımız “on yedi”

Sırılsıklam ıslanmadan

Yağmurun yağmadığına inanamadığımız

Deli zamanlar…

Güneş burnumuzun dibinde ama

Doğuşundan bir haberiz,

Bir birimizin soluğunu alıp veriyoruz

O güneşten dişi

Ben utangaç ve tıfıl oğlan…

Sevmekten sevilmekten başka

Bir şey bildiğim yok

Havanın yağmursuz olması gibi…

Kaç kere öpüştük

Terlerimiz karıştı tenlerimizde

Kaç gece şarkılar silindi

Notalar es vermeden söküldü yerinden

Kim bilirdi ki dumansız yandığımı,

Yaşamadan yaşlandığımı…

Hiç istemiyordum sabahın olmasını

Biliyordum geceden

Bizden kalan tüm izler silinecek

Ben yine

Utangaç ve tıfıl olacağım…

Yalan yalan yıllardı

Ardımızda yapayalnız kalan

Gençlik yıllarımızdı

Acımazsız zamana kafa tutan

O gün bugün

Yaşımız “on yedi”

Ama biz ikimiz

Kanat takmadan uçmayı

Sevilmeden çok sevmeyi öğrendik,

Çok sevmeyi…

Dün bugün yarın ve daima! 

Erdoğan ÖZGENÇ

Adana 06.05.2014 01.00

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..