Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Temmuz '14

 
Kategori
Deneme
 

Yaşınızı, denginizi ve edebinizi bilin!!

Yaşınızı, denginizi ve edebinizi bilin!!
 

Siz erkekler bu fotoğafın eserisiniz


Çok açtır insanoğlu.. Görmez gözünün önündeki güzellikleri,sahip olduklarını.. Hep bir arayış vardır, yaşı,dini,ırkı,cinsiyeti hiçbirinin önemi yoktur.. Açtır, yolda gördüğü hatuna bakar.. Yaşının, konumunun,varlığının yada yokluğunun farkında değildir. Sadece o an için bakar sonrasının çokta önemi yoktur onun için (o kadının acizliği onun umrunda değildir) ve daha da arsızlaşır laf atar. Kendi karısına kızına yada kardeşine yapıldığında kan beynine sıçrar.. Sinirlenir, tahammül edemez, ha birde küfürü basar..  Dön bi bak kendine ben kimim de. 
 
Evet beyler, laf atan erkek adam değildir.. Biz kadınlar, adamları sokarız genelde hayatımıza,onlara güvenir ve onları severiz.. Erkek değil adam isteriz!! Aradaki fark işte tamda budur aslında.. Kendi karına kızına sahip çıkıyorsun, çok güzel hoşta yolda yürüyen kadına niye asılıyorsun? Onun acizliği mi seni mutlu eden yoksa egon mu tatmin olması gereken? Tamda bu soruda sizin cevabınız.. Bırakın yolda yürüyen insanlara laf atmayı önce kendinizi kontrol edin...
 
Tabi ki adamlara değil bu sözlerim tenzi  ediyorum.. Ben 18 yaşında bir genç kız olarak bunları söylüyorum. Kendinizi biraz olsun bilirseniz ve güvenirseniz  zaten böyle şeylere gerek duymazsınız diye düşünüyorum.....
 
Toplam blog
: 6
: 3031
Kayıt tarihi
: 10.06.14
 
 

18 yaşındayım, yengeç burcuyum ve öğrenciyim... ..