Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mayıs '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yaşınızı unutarak yürüyün

Yaşınızı unutarak yürüyün
 

Annem ve kızım


Kardeşim ve ben büyüdükten sonra artık elbette evle pek ilgimiz kalmamıştı; kendi hayatımız işimiz falan...Annem için bir fikir öne sürdüm; her zaman meslek sahibi olmak isteyip de olamamıştı; böylece "neden üniversite sınavına girmiyorsun" dedim. "Yok canım" demeye kalmadan başvuru formunu önüne koydum ve başvurduk. Birden bire her sabah kalktığımda ve her gün işten geldiğimde masanın başında kitaplara gömülmüş bir ev hanımı oluvermişti. Sonunda sınavı kazandı ve sonraki 4 sene de okudu; Kamu yönetimi bölümünden mezun oldu ve diplomasını duvara astı...Öyle mutlu ve gururluydu ki...Ben de onunla gurur duyuyorum . Azimle her şey oluyor yeter ki isteyelim. Ayrıca benden önce bir trekking klübüne üye olup yürüyüşlere ve kamplara gidiyordu; neden sonra ben de katıldım...Herkese tavsiye ederim. Yeniden doğmak bu olsa gerek...


 
Toplam blog
: 7
: 2342
Kayıt tarihi
: 15.05.08
 
 

İzmirliyim, İstanbul'a taşındık. İzmir'i özlüyorum... Bankacılık ve inşaat sektöründe idarecilik yap..