Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Kasım '08

 
Kategori
Şiir
 

Yaşıyorum

Yaşıyorum
 

Bak yaşıyorum…

Bir dilim ekmeği yemekse yaşamak,

Bir bardak suyu yudum-yudum içmekse,

Hani, kahkaha atıp gülmek ise,

Nefes almaksa yaşamak…

Yaşıyorum…

Aslında ben, yaşamıyorum.

Ömrümü tüketiyorum hunharca…

hiçbir işe yaramadan…

Yalnızca günümü doldurup …

Gidiyorum.

Şimdi soruyorum kendime,

“Yaşatmayı bilmeyen yaşayabilir mi?”

“Sevmeyi bilmeyen sevebilir mi?”

Ama bak; ben yaşıyorum.

Sevmeden sevilmeden…

Bir ruh gibi gideceğim bu alemden…

Bir öksüzü sevindirmeden…

Bir çocuğa ayakkabı alamadan…

Bir açı doyurmadan…

Bir kuşa yem vermeden…

Bir hastanın derdine merhem olmadan…

Gidiyorum,

Yaşamak bu ise.

Hasan gençay 5 11 2008

 
Toplam blog
: 35
: 415
Kayıt tarihi
: 30.06.08
 
 

1960 Ordu Fatsa doğumluyum. 1986 yılından beri Fatsa'da ticaretle uğraşmaktaym. Değişik iş kollarınd..