Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Kasım '08

 
Kategori
Doğal Hayat / Çevre
 

Yaşıyorum

Yaşıyorum
 

Yeni bir tüketim ahlakına kavuşuncaya kadar ...


Neredeyse bir ay olmuş.

Son yazım, “ Canım Toprak İster’i” 12 Ekim günü yazmışım.

1985 yılından bu yana yazım aleminin fahri olarak içinde olan biri olarak çok uzun bir süre.

Sürekli yazanlar yada kendini yazmak zorunda hissenler iyi bilerler, bazen geriye çekilip ” hal ve gidişatı” uzaktan takip ederler.

Ama bu seferki “takip” eşref yazmamalarımdan değil biraz zorunluluktan kaynaklandı.

MSN’mi çaldılar.

Uzun bir süre, 10 yıldır edindiğim adresleri toparlamaya çalışmakla geçti.

İki defa TEMA Vakfı’nın Yönetim Kurulu toplantılarına “ gözlemci” statüsünde katılmak için İstanbul’a gittim.

Yine TEMA Temsilcileri’nin Koordinasyon toplantısı için Hatay’a gittim.

Ve, 1- 2 Kasım tarihlerinde GençTEMA Teşkilat Başkanlarının Koordinasyon toplantılarına ev sahipliği yaptık. Hayrettin Karaca’yı ağırladık.

Tüm bu uğraşıların arasında, Alanya’nın en güzel noktalarından bir yerde, - Seyir Terası yolunda – yıllarca özlemi çektiğimiz, eğitim – toplantı – ofis olarak kullanabileceğimiz Alanya TEMA Evi’nin çevre düzenlemesine yardımcı olduk.

İlerleyen günlerde, Antalya Milliyet Blog yazarları arkadaşlarımı burada ağırlamak için duyuru yapacağım.

Şimdi önümüzde, 1992 yılından beri gündemde tutmaya çalıştığımız “Türkiye’nin Kuraklık ve Çölleşme” sorununu, “Erozyonla Mücadele Haftası” etkinlikleri ile yine kamuoyunun gündemine taşımak var.

Zaman hızla akıp gidiyor.

Ve ben, hala yaşıyorum.

 
Toplam blog
: 272
: 734
Kayıt tarihi
: 13.10.07
 
 

1959 Sinop Bektaşağa Köyü doğumluyum. Yaşamda, anlaşılacak bir şeyi olanlara ve bunu öğreti yapan..