Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Aralık '08

 
Kategori
Şiir
 

Yaşıyorum

Yaşıyorum
 

Karalamalarımdan...


Sen kimsin?
Diye sorma.
Vardır elbet
Bir kimliğim.
Vardır elbet
Bir sıfatım
Hayatta...

Fırça darbelerinde
Hataların çokluğunda
Renklerin saydamlığında
Meleklerin yittiği
Gölgelerde
Yaşıyorum.

Sandığın gibi
Değilim.
Her insan gibi
Anlamsız bir yaşamda
Yaşıyorum.
Yitirdiklerim için
Anca yağmurla birlikte
Ağlıyorum.

Gün doğumunda veya
Gün batımında
Renkleri yakalıyorum.
Fırça hatalarımın
Belirginliğinde
Dünyayı boyuyorum.
Karanlığa yine
Karanlık hediye ediyorum.
Karalamalarımla
Gecede
Yaşıyorum.

Var olan siyahın
İçinde
Okyanusun
Maviliğinde
Masumiyetin
Beyazlığında
Ateşin
Kırmızısında
Doğanın
Yeşilliğinde
Yaşıyorum.

Martının kırgın
Kanatlarına sahibim.
Gökyüzünün
Renksiz yağmur
Damlasıyım.
Tek yıldızlı
Geceyim.

Dedim ya ben;

Fırça darbelerinde
Hataların çokluğunda
Renklerin saydamlığında
Meleklerin yittiği
Gölgelerde
Yaşıyorum.

Fatma Tezcan




 
Toplam blog
: 128
: 1145
Kayıt tarihi
: 23.11.07
 
 

Herkes gibi yazar, çizerim. Dünyamı boyarım hepsi bu!..