Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mayıs '08

 
Kategori
Anılar
 

Yaşlandık mı ?

Yaşlandık mı ?
 

15 Mayıs Perşembe. Akşam 19.30 otobüsüyle Mersin'den İzmir'e gidiyorum.Dün gece gözüme uyku girmedi desem yalan olmaz.Sabah ezanı ile uyandım.Valizimi bile hazırlamamıştım. Neyse hazırlarım dedim ve son kez sahilde yürüyüşümü yapmaya karar verdim. Evimiz Mersin'in sahilinde , site içinde.Sitemiz çok güzel.İki havuzumuz var. Ayrıca bahçemiz yemyeşil çimlerle kaplı olduğu gibi, sarılı, kırmızılı, pembeli güllerimizi ve diğer çiçeklerimizi de , yabana atmamak gerekir. Ördeklerin içinde yüzdüğü , otantik bir hava verilmiş süs havuzunu da unutursam ayıp olur .Süs havuzuna yapılan asma köprüden her geçişimde, düşmemek için büyük çaba sarfederim.

Çocuklar özellikle , biz büyükler geçerken hoplamaya başlarlar.Çocuklarr lütfen yapmayın !nidaları arasında güçlükle geçeriz köprüyü.Bu arada limon ağaçları da, ayrı bir güzellik katar bulunduğu ortama.Balkona çıktığımızda , limon çiçeklerinin kokusunu hissetmemek olası değildir.Mutlaka o mis gibi limon çiçeği kokusunu , ciğerlerimize çekeriz doyasıya.Ben de , sabah yürüyüşümü mis gibi limon çiçekleri arasından geçerek, sahilde yaptıktan sonra eve geldim.Akşama yolculuk var dedim, kendi kendime.Gözümde büyüdü onca yol.Dile kolay tam 14 saat .Off.. içim daraldı aniden.Uçakla gelmeyi düşündüm ancak açıkçası biraz tırstım.Oysa daha önce uçakla yolculuk yaptığım halde, her seferinde tedirgin oluyor, onca yolu göze alıp otobüse biniyorum.

Eee..sen seçtin onca zahmeti deyip katlanıyorum.Fakat otobüs yolculuğunun da , güzel yanları yok değil.Bir kere güzel dostluklar ediniyorsun.Bu yolculuğumda , yanımda çiçeği burnunda cici bir avukat hanımla geldik, İzmir'e kadar.Gerçekten keyifli sohbetler yaptık.yolculuğun nasıl geçtiği anlaşılmadı bile.Üç yerde mola verdikten sonra, sabah 9 gibi İzmir oto garındaydık.Eşyalarım çok olduğundan , taşıyıcı aramak zorunda kaldım.Neyse, üç beş kuruş vererek, eşyaları servisin yanına getirdi.Servis tıklım tıklım.Zorla valizlerin üzerinden atlıyarak yer buldum.Yola koyulduk.Basmane, şirinyer, buca son durak.Ancak eşyalar çok. Servis şöförüne rica ettim , evin yakınında bırakırmısın diye.Servis şöförü;Olur teyze sen yaşlısın demez mi!Bir an şaşırdım.Demek hem yaşlı , hem de teyzeydim.Hadi teyzeye alıştık da, bir kaç senedir.Ancak şu YAŞLI TEYZE de ne ola ki !Demek yaşlı sınıfına da giriyoruz herhal dedim.

Eve geldim.Çocuklar karşıladılar.Anne ne kadar genç ve güzelsin bronzlaşmışsın da..sözlerini ağızlarında bırakarak, bir çırpıda olanı biteni anlattım.Kahkahayla gülmeye başladılar.İlahi anne sen her söze inanırsan gerçekten yaşlı hissedeceksin kendini dediler.Doğru dedim.
Demesine ancak , arada aynaya bakıp, çizgiler , çubuklar yerini çoktan almış bile Tunay deyip , gülümsüyorum..Elbette her çizginin, çubuğun anısı da ayrı bir güzellik değil mi ?

Sevginin Işığıyla Aydınlanalım...Sevgiyle Kalın..
Anı/20 Mayıs 2008/
 
Toplam blog
: 180
: 771
Kayıt tarihi
: 14.08.07
 
 

Emekli matematik öğretmeniyim... Amasya memleketim... Anneyim... ..