Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Kasım '20

 
Kategori
Deneme
 

Yaşlanmadan Bırakın

Memuriyetten 59’umda ayrıldım çünkü 60 dese yaşlı olacaktım.

Çalışanlarda, sanatçılarda, şunlarda bunlarda böyle bir hassasiyet yok.

Seviliyor olmanız hatta daha önceki başarılarınız size böyle bir kredi sağlamıyor, sadece yaptığınızın beğeniliyor olması.

Bilim, siyaset ve felsefe dışında allameyi cihan olsanız ayrılın; seyirciniz ben isem yuhalarım!

Memursanız takılırım “Yaşlı amca sen hala emekli olmadın mı, bastonun nerede…”

Gerekçeniz ne olursa olsun etik değil, ben güneşe bile akşama doğru bakmıyorum.

Bence işine, sanatına saygısızlık; o işi sizden daha iyi yapan varsa yerinizi ona bırakmanız gerekir ki vardır zaten.

Böyle insanları sevmiyorum ben; kuruluyorlar neymiş dâhiymiş. Ya bunları bırakmayanlara ne demeli, onlar da koltuğunu bırakmayanlar.

70’inde şarkı söylüyor. Şarkı sadece ses değil şarkı söylemen için cillop gibi olman lazım, cillop gibi misin?

Yaşlı insanın mesleği yaşlılık, başka işi gücü olamaz.

Bir de bunları pohpohluyorlar üstat müstat…

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..