Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Kasım '08

 
Kategori
Deneme
 

Yaşlanmak olgunluk mu?

Yaşlanmak olgunluk mu?
 

Yaşlanmak olgunluk mu?


Ben çocuk olmak istiyorum, yaramaz veya uslu hiç fark etmez.

Bir şeyleri karıştırmak ve gözünün içine baka baka büyüklerimin, kırmak istiyorum elime geçenleri.

Sinirlendi, kapris yapıyor desinler, olsun. Ben yine de bir şeylere zarar vermek istiyorum.

Olamaz mı? Yapamaz mıyım?

Neden?

Ben büyük müyüm, büyüdüm mü bunları yapmamak için.

Ben hiç yapmadığım şeyleri yapmak istiyorum.

En çok da annemle babamın arasında yatmak, ikisinin kokusunu aynı anda koklamak istiyorum.

Mümkün olamayacak şeyler yapmak istiyorum. Mümkün değil biliyorum ama istiyorum. Neden olmasın?

Yaşlanmak olgunluk mu?

Bunları yapmak için vakit çok mu geç?

Ya da, imkansız mı?

Olgunluk kendine hakim olmak mı?

Çok saçma ama uyuyoruz bu kurallara, bunlar öyle olması gereken davranışlar deyip, içimizden gelenleri en doğalından yapamıyoruz.

Neden bilemiyorum?

Bileniniz varsa söylesin.

Ben çok şey istemiyorum aslında. Sevdiklerimle bir arada olmak çok şey istemek değil.

Daha neler istiyorum ortalığı toz duman edecek , eşyaları ve yürekleri.

Bu kadar yeter diyorum kendime ve uslu çocuk olmak, olgun olmak deyip sadece zamanı geçiştiriyorum.

İstemesem de.

 
Toplam blog
: 118
: 663
Kayıt tarihi
: 11.07.08
 
 

İ.Ü İktisat fakültesi mezunuyum, özel bir şirkette mali işler ve personel müdürü olarak çalışıyorum...