Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mart '11

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Yaşlı kadının öpücük cinneti

Yaşlı kadının öpücük cinneti
 

Sen üzülme....


Haberden çıktım yola, bana sempatik geldi, acı ve korkutucu.

Yaşım 92! Onun yaşı 53!

Onu ziyarete gittim. Evindeydim. Güzeldi. Sevdim ortamı. Muhabbet ettik. Canım çekti, öpmesini istedim, öpmedi beni.

Öpseydi, becerebilseydi öpmesini her şey daha güzel olacaktı.

Ben yaşıma göre gayet hoş bir kadınım. O da yaşına göre gayet dinç bir adamdı. İçim istedi, ahhh!

Israr ettim, öpmedi.

Öpseydi daha ileri gider miydim, gider miydi?...Doğrusu gitsin isterdim. Unutalı epey oldu, sahi nasıl bir şeydi?

Kızdım!

Kızınca başkalaşırım. Başkalaştım. Evime döndüm. Silahımı aldım. Onun kapısındayım. Ateş!...Her kurşun bir öpücük.

Yok canım, kimseyi öldüreceğim yok, gururum kırıldı, tamirdeyim.

Beni kimse anlamadı ya da anlamak istemedi. Olsun, yine de hayat güzel. Ne yapacaklar? Herhalde beni içeriye tıkmazlar.

Ah bir öpseydi!

1. Not: Haberi okurken, sanki o konuştu, ben yazdım; dili daha sertti, yumuşattım.

2 Not:

Seni tanımak isterdim,

92'lik o genç

dudaklarından öpmek...

Ayıp etmiş 53'lük,

bilememiş kıymetini,

olsun, çok zamanın yok,

var, öpülecek çok dudak:

öp öp öp!

Ş.Y.

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..