Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Şubat '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yasli olmanin yararlari

Yasli olmanin yararlari
 

Takvimden bir yaprak


Yasli olmanin yararlari da olur mu? Diye sorabilirsiniz. Varmis hem de neler neler. Bu yil ki takvimimin her sayfasinda bir yararindan sozediliyor. Bir gun Ronald Reagan 'in Amerikan cumhurbaskani oldugunu yaziyordu. Biraz hicivle biraz ciddi bir dille her gun yeni bir cumle. Ya da cumleler dizisi .

Insan iste ozellikle bayanlarin yaslarini dogru soylemedigi vurgulanir . Ozellikle sanal alemde insanlar birbirini cezbetmek icin yasini gorunusunu farkli gosteriyor . Kanan oluyordur tabi .

Bugunku takvim sayfasinda kendi cocuklarininizin yasi hakkinda da yalan soylemek olasiliginidan sozediyordu. Ana baba kendini genc gosterecektir boylece :))

Yillar once Turkiye ye bir gittigimde kiz kardesimin kelebegi beni kucaklayinca "Teyze sen kuculmussun " demisti . Insanlarin yaslandikca biraz cektikleri :) olagan ama o zaman simdikinden gectim . ona "Sen buyudun yavrum " demistim .

Burada da bayanlar yas soyleme konusunda duyarli acikca yasini soyletene rastlamadim . ben kendi yasimi hic gizlemedim . 52 yasindayim . Durduramiyorum ya ilerliyor meret . Tek saglikli olayimda . Bir de elden ayaktan dusup baskalarinin bakimina gereksinme duyacak hale gelmeyeyim de .

Her yasin guzelligi var deyip kendini avutanlar da var . Sanirim oyle ama sorun o guzelligi bulmakta . Simdilik kucuk cocuklara da ogretip onlarla sarki soyleyip dans ederek kendimi daha enerjim var diye avutuyorum ama sabir konusuna gelince is degisiyor .

Gonlunuzun her zaman genc kalmasi dilegiyle .....

 
Toplam blog
: 397
: 1111
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

1955 Niğde doğumluyum. Ancak Japonya'ya gelene kadar yaşantımın büyük bir bölümü Ankara'da geçti. Ka..