Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Şubat '20

 
Kategori
Tasarım
 

YAŞLILIK OYUNCAKLARI

     Son yıllarda artık anayurdumda yaşıyorum. Yaşım 65, sabah ve akşamüstü sahilde yürürüm. Yürürken sahilde bulduğum çakıltaşı, eski cam parçaları, çer-çöp gözüme güzel görünen şeyleri toplamaya başladım. Yıkadım, kuruttum,sınıflandırdım, kutulara kavanozlara koydum, çekmeceler,dolaplar,büyük kutular dolmaya başladı.                                                                                                                                 Önceleri boyadım, sonra boyamadan doğal halleriyle çeşitli malzemelerin üzerine yerleştirdim, yapıştırmadım, yaptım fotoğraflarını çektim, güzel sözlerle, şiirlerle bütünleştirip paylaştım. Dostlarım yapıştırsan yazık oluyor, bozmasan sabit kalsa daha iyi olur dediler. Söz dinledim, yapıştırıyorum artık, hatta çerçeveye koyup hediye ediyorum sevdiklerime. Son yıllardaki, uğraşım, hobim, "YAŞLILIK OYUNCAKLARIM" la oynamak, beni mutlu ediyor bu hobi. Önemli olan da o değil mi zaten, deniz kokusu, sesi, yürümek, eğilip doğrulmak, uygun parçaları bulmak, yerleştirip yapıştırmak, uygun sözleri bulmak için düşünmek...bana yetiyor.

 
Toplam blog
: 2
: 121
Kayıt tarihi
: 20.09.11
 
 

Okuyan, olumlu düşünen, doğayı, doğal olan her şeyi seven bir insanım. ..