Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mart '19

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yaşlılıkta Zaman Çabuk Geçer

Doğru değil mi yoksa çünkü bu konuda yazanı görmedim. Yani benim uydurduğum bir şey mi? Ama öyle olduğunu bizzat kendim yaşayarak görüyorum. Üstelik henüz yaşlı değilken.

Bir şey yapmasan bile zaman su gibi akıyor, sabah olmadan akşam oluyor.

 Oysa daha az hareket ediyoruz, daha az şey yapıyoruz. Mekân aynı, kişiler aynı… Vakit geçmemesi ve daha çok sıkılmamız lazım.

Bu böyle de ben nedenini merak ediyorum. Aklıma bazı şeyler geliyor.

Önce çalışıyorduk, çalışmak sıkıcı zaten. Tatil günlerinin ne kadar çabuk geçtiğini hatırlayın.

Bir işle meşgul olmadığımız için zamanımız bize kalıyor; eğlence, hobi, zevk ve uğraşla dolduruyoruz.

Hayatın gailelerini fazla düşünmüyoruz.

Ve insanların belki aklına gelmeyen en önemli nedeni de ben söyleyeyim;

Yaşlanınca hafıza zayıflıyor, zamanın geçtiğini unutuyoruz. Yani vakit aynı şekilde geçiyor ama unutkanlık nedeniyle farkına varamadığımız için çabuk geçti sanıyoruz. Bence en önemli neden bu.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..