Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '21

 
Kategori
Sosyoloji
 

Yaşlıya Gösterilen İlgi

Yaşlıya gösterilen ilgi merhamet.

Yaşlılarımız genellikle sağlıklı ve dinç olmadıkları için bu böyle.

Yani ilgi gösteren de haksız değil.

Yaşlılar acınan merhamet edilen insanlar maalesef.

Peki kendileri böyle olmasını isterler mi?

Suç bizde, düşmüş görüntüsü veriyoruz, düşmüşe sadece acınır.

Oysa sevgi, saygı, takdir, dostluk…

Bunlar olmadan yaşanır mı?

Yolda iki büklüm yürürken bana acıma diyemezsin, elinden bile tutarlar.

Ben daha 60’ındayken yolda düştüm, genç biri kaldırdı, ne kadar utandım.

Hayatımda belki dalgınlığıma geldi bir kere düştüm ama yaşlılarımız her gün düşüyor.

Yardım ettiklerinde bir de seviniyor mutlu oluyorsunuz, ne kadar yanlış; hâlbuki acıyorlar!

Fazla yaşlı olanlar tamam da 60’ını geçmiş herkes bizde yaşlı.

Peki ne olacak?

Sağlığımıza dikkat edecek bu duruma düşmeyeceğiz.

Merhamet ilgi değil, sevgi değil, takdirden çok aşağılama duygusuna yakın.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..