Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Haziran '10

 
Kategori
Alternatif Tatil
Okunma Sayısı
1936
 

Yassıca ada

Yassıca ada
 

Sevgili arkadaşlar

Bugün yazımda size Yassıca Adayı tanımaya çalışacağım.

Yassıca Ada çok güzel sahili ve denizi olan bir adamız.

Denize gitmek isteyen arkadaşlar için gayet güzel bir yer.

Size şöyle anlatayım.

Adaya bir vapurla gidiyorsunuz. Vapur yolculuğunuz yaklaşık olarak 1-1, 5 saat kadar bir zaman alıyor.

Adaya vardığınızda ise ilk göreceğiniz şey güzel bir büfe. Havuzlu olan tatlı bir büfe.

Daha sonra kumsala gidiyorsunuz. Kumsalın üst taraflarında piknik alanları, soyunma kabinleri ve lavabo yer alıyor.

Üst tarafta oturmak istemeyen arkadaşlar için ise ufak büfe tarzı bir yer var oradan 6 TL karşılığında bir şemsiye ve bir şezlong alıp sahilde keyif yapabiliyorsunuz.

Şahsen ben gittiğimde şemsiye ve şezlongu tercih ediyorum. Pilajda keyif yapmak gibisi yok. Hem de deniz hemen ayakucunuzda oluyor. Daha ne olsun. J

Denizimizin güzelliği bu kadarla bitmedi. Denizde emniyet şeridi de var boy seviyenizi geçmeyesiniz diye. Tabii yüzme bilen arkadaşlar için sorun yok.

Ve işin en tatlı kısmı denize güzel bir şekilde atlayabilmeniz için kaydırakları da var. Kayarak denize atılıyorsun. Çok zevkli.

Ada’da istediğiniz her şey mevcut. Dilediğiniz her şeyi almanız mümkün.

Evet arkadaşlar ada hakkında size anlatabileceklerim bu kadar. Başka bir zaman, başka bir yazımda görüşmek üzere hoşçakalın.

FeZa18

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Yassıcaadayı o kadar güzel anlatmışsınki,,,,,çok merak ettim vallahi bir gün gitmek isterim,,,,,,,sağol yardımcı oldun,,,sevgilerrrr,,,,

Alyoşa-Sevmek Güzeldir. 
 18.06.2010 23:08
Cevap :
sağol teyze her zaman böyle bilgi verici şeyler yazarım artık :) zaten benim yazdıklarımın tamamı bilgi verici yazılar :)  19.06.2010 20:17
 

Bu güzel paylaşım için çok teşekkür ederim değerli arkadaşım.Kandiliniz kutlu olsun.Saygılar sunarım.

DERİN, SADE VE KARIŞIK... 
 17.06.2010 14:26
Cevap :
rica ederim sağolun sizinde kandiliniz kutlu olsun...  17.06.2010 16:03
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 20
Toplam yorum
: 30
Toplam mesaj
: 5
Ort. okunma sayısı
: 5569
Kayıt tarihi
: 22.12.07
 
 

Merhaba, Adım feza. 19/03/1990 izmir doğumluyum. 9 Eylül Üniversitesi'nde okuyorum. Bilgisayar ve t..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster