Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Temmuz '14

 
Kategori
Deneme
 

Yastığın altında değil, mutluluk

Yastığın altında değil, mutluluk
 

Hey Millet! Uyanın! Yastığın altında değil mutluluk, ben baktım, yok!

Her masalda vardır ya ”Sonsuza kadar mutlu yaşadılar”, yalan, yalan, külliyen yalan. Yalan, bütün masallar yalan.

Pamuk Prenses’i Prens hiçbir zaman bulamadı. Pamuk Prenses ölüp gitti sonra. Sonsuza kadar yaşamadı. Sindrella da hiçbir zaman gidemedi o baloya. O cadı ”üvey anne” izin vermedi buna. Velhasıl taş sildi hayatı boyunca.

Ya Rapunzel, nasıl uzattı saçlarını? Hadi uzattı diyelim, cümle kremi kullansa da o kadar güçlü olmazdı ki saçları. Güçlü olsaydı şampuan reklamlarına çıkmaz mıydı?

Biliyorum, çocukken inanırdım bunlara, ya da inanmak isterdim sonsuz mutluluklara…

Anne neden söylemedin ”sonsuz mutluluk” diye bir şeyin olmadığını? Niye yalanlar söyledin bana? Karnındayken bir yaramazlık mı ettim? Üzdüm mü seni yoksa? Bana sorsaydın sonsuza kadar kalmak isterdim karnında.

 
Toplam blog
: 130
: 480
Kayıt tarihi
: 13.08.08
 
 

17 Haziran 1982 Manisa doğumluyum. Türkçe öğretmeniyim. İzmir'de yaşıyorum. Yazmak yaşamak benim ..