Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Kasım '12

 
Kategori
Öykü
 

Yatak odamdaki azgın karasinek!

Yatak odamdaki azgın karasinek!
 

İnsan yaşamında ne çok sorun var aslında. Kimisi küçük kimisi büyük sorunlar. Kimisiyle başa çıkabiliriz, kimisiyle başa çıkamayız. Uğraşmaktan bıktığımız sorunlar da vardır. İşte karasinek de bu küçük sorunlardan biri. Bazen ne kadar çok rahatsız edicidir o!

Çok sıcak bir yaz günü yatmaya hazırlanıyorum. Sıcak ya, çıplak yatıyorum. Başımı tam yastığa koydum, gözlerimi kapadım ki, aman Allahım!

Bir karasinek dolaşıyor etrafımda. Daha önce de başıma gelmişti, bu karasinek şimdi dursa da, sabahın köründe beni uyandıracak, bunu biliyorum!

Öyleyse, bu karasinekten kurtulmam gerek.

Hemen kalktım, elime bir gazete aldım, sineği kovalamaya başladım. Hiç de kolay değildi ama, bir sağımdan geçiyor bir solumdan, dalga geçer gibi kulağımın yanında dolaşıyor, bir kayboluyor, birkaç saniye içinde yine vızıldamaya başlıyor.

Olmadı, yakalayamadım!

Birden aklıma bir fikir geldi. Gittim balkonun kapısını açtım. Balkonun ışığını da yaktım. Sonra, yavaşça odanın ışığını söndürdüm.Benim azgın karasineğim beni bıraktı, balkondaki ışığa doğru uçtu, balkon kapısından çıkar çıkmaz, koşarak kapıyı kapattım.

Oh be!

Sivrisinek olsaydı, aynı taktiği uygulayamazdım, diye düşündüm ve yeniden ışığı söndürüp yatağıma girdim. 

 
Toplam blog
: 433
: 2442
Kayıt tarihi
: 19.04.09
 
 

Merhaba. Kitap okumayı ve yazmayı seviyorum. Bir de gezmeyi ve fotoğraf çekmeyi. Gezmenin yalnızc..