Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

22 Haziran '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Yatak odası sırlarım

Yatak odası sırlarım
 

- Haydar.. Haydar..

- Hıııı? Ne vaaarr?

- Uyuyon mu diyom?

- Yok ''Boncuk Ayşe'' ayıklıyom... Soru mu lan bu? Uyuyom tabii ki de.. Ya ne edeceğdim? Yat sen de zıbar.. Hadeee

- Senin işin bitti tabii, devirip çıkını yatabiliyon.. Şipşak yap sonra da horul horul uyu... Bir kere de benden sonra, geç gelsen ölür müsün?

- Geçen gece eve geç geliyon diye, bana dırdır ettiydin de, ben seni öldüresiye dövmedim mi? Sen daha ne istiyon?

- Ben o geç gelmekten bahsetmiyomkine. Beraber gelmekten bahsediyom.

- Beraber mi gelecez? Bağa bak kadın. O saatte dışarda senin ne işin var ki benimle birlikte eve gelecen len?

- Aman be Haydar aman be Haydar. Sen beni hiç ötesi anlıyon?

- Ya sabır ya selamet.. Uykumu itekledin kadın. Sen da ne istiyon?

- Orgazm neyin bişey varmış. Ondan istiyom! Orgazm olmak her kadının hakkıymış.

- Orgazm da neymiş lan?

- Bağa bah hele Haydar. Acaba diyom ben de zoofili mi var?

- Ne fili? Ne zo su?

- Zoofili diyom cahil herif. Zoofili hayvanlarla ilişkiye giren dimekmiş. Eh ben de senin gibi bir ayıyla her gece yatağa girdiğime göre.

- Sen bağa ayı mı dedin?

- Senin dilinden konuşunca anıyon bakıyom.

- Ya Pembegül, git yat diyom sağa. Orgazmmış morgazmmış yok bilmem ne filizoymuş.

- Ne moru ne fili be cahil ayı n'olcek. Zoofili!

- Pembegül, şimden tezi yok. O Rana karısının evine yardıma mardıma gitmiyon. Annadın mı?

- Senin o karı dediğin, koskoca bir YAZAR! ''Milliyet Blog Yazarı Sabiha Rana'' tamam mı? Doğru konuş. O Çingenelerin başı. Lideri. Milliyet Blogun da BAŞ EDİTÖRÜ, bizim idolümüz o.. EN'imiz boyumuz herbişeyciğimiz..

- Ne EN'i, ne dolü?

- İdolümüz deyyom. EN bi, En'imiz deyyom. Ona yardım etmek, benim için gururdur deyom.. Tamam mı? Ben onun, hem Milliyet.com.tr'de ki yazılarının http://www.milliyet.com.tr/2009/01/26/index.html hepisini, hem dee Milliyet Blog'taki yazılarının tümünü http://blog.milliyet.com.tr/Blogger.aspx?UyeNo=612144&rn=4P okuyom diyom.. Hiç kaçırmıyom diyom..

- Heee.. İyi halt ediyon.. Okuyon da yalan yanlış öğreniyon sonrada benim uykumu kaçırıyon. Sana ne lazım elin orgazmından.. Onlar zengin garıları için. Senin için heç değel.

- Heç de bileme. O fizyolojik, bedensel ve ruhsal bir ihtiyaçmış.. Rana abam öyle söylüyo.

- Fiz yo ne de neymiş?

- Milletin kocaları evrim geçirdi. Metroseksüel oldu. Sen daha adam gibi bi kere bilem benimle olamadın lan Haydar.. Evrim. Evrim diyom.. Eviluşın

- Pembegüülll

- Heee

- Lan garı, deminden beri bu dediklerinin aynını tekrar etsene.. Ama peşi sıra.

- Ne oldun lan Haydar, yanakların benim gibi, pespembe oldu?

- Dediğimi yap dedim.

- Eviluşın - Orgazm - Metroseksüel - Zoofili - Fizyolojik - İdol - İstersen apurçunist de diyem hııı n'e olcekse.

- De gülüm deee. Bir daha söylee

- Ne yapıyon len Haydar. Kudurdun mu sen?

- Sen bu Frenkçe lafları saydıkça benim gözüme yabancı avratlar gibi görünüyon gız.

- İstemiyom diyom. Anamıyon mu? Kendimi şu an ilişkiye hazır hissetmiyom.

- Ama ben hissediyom. Gel diyom sağa..

- Bu bir konsantrasyon meselesi cahil herüf.

- Gonsontrosyon diyen dillerini yirin senin. Gel diyom sağa Nataşa'm benim..

- Ne Nataşa'sı ya. Bireyim ben. Bırak len yetişinnnn komşulaaa.. Aile içi şidette maruz kalıyom..

Hellppp Helllpppp

(Ben şimdi ne mi yaptım? Bana hikaye edileni anlattım ama meğer bu yatak odası masalı, internette babalar gibi, bir sürü yerde yayınlanıyormuş.. Vallahi de yeni öğrendim. Kime aitse lütfen bağada haber edin?)

Gelemediğime göre ben gidiyom...(!) :)

<ımg title="ocarina phil paris solo" alt="ocarina phil paris solo" src="http://i1.ytimg.com/vi/0ySGTiEOllA/default.jpg" qlicon="0ySGTiEOllA"> Video izletisi

Ocarina - Phil Paris - Solo

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..