Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Aralık '16

 
Kategori
İlişkiler
 

Yatakta yakalamadığın sürece aldattı diyemezsin

Yatakta yakalamadığın sürece aldattı diyemezsin
 

Muzır şeylerin mazereti içindedir. Eşim beni aldattı diye feveran edenlere niye bıyık altından gülüyoruz? Çünkü inandırıcı gelmiyor. Seni aldattığını nereden biliyorsun anam bacım? “Minibüste aynı koltuğa oturmuşlardı” Böylesine komik aldatma hikâyeleri var işte!

Aslında bu anam bacım haklı, kocası onu aldatmıştır; lakin delil çürük. “Onu öperken gördüm” Düğünde, bayramda, özel günlerde, özel anlarda insanlar dostlarını arkadaşlarını öperler. Kusura bakma, eşim beni aldattı diye sen bizi aldatıyorsun.

Başlıkta yazdığım gibi olsa aldatma hikâyelerinin yarısı çöpe gider. Hatta belki hiç kimse eşini aldatıyor görünmez. Aldatanlar da rahat ederler.

Yakalanmıyorlar ama yine de burunlarından geliyor. Bu meret yatakta başlayıp yatakta bitmiyor ki (Aslında profesyonel çapkınlık budur, aldatanlar çok akılsız, yatağın dışına çıktığın anda yakalanırsın)

Eşim beni aldattı(aldatıyor) diyenler inandırıcı değil, bu iş ispat ister “Ben biliyorum” la olmaz. Adamlara/kadınlara acıyorum. Aslında minibüste aynı koltuğa oturanlar dâhil çoğu aldatıyor ama yine de ortada delil olmadığı için belki de iftira ediliyor.

Aldatılan mağdur ya, söylediği her şeye inanılıyor “Birlikte kafede oturmuş çay içiyorlardı” Vay ahlaksız vay! Ama yani normalde böyle diyen kadına/adama “Hadi işine kardeş, böyle aldatma mı olur” derim. Ben kendi adıma bugüne kadar belki yüz tane kadınla kafede oturup çay içtim.

Eş kültürsüz ise iş daha komikleşiyor,”Karıya gülümsedi” Allah’ım Allah’ım! Kadına gülümseyen kocan seni aldatıyor olabilir ama sen “beni aldatıyor” u böyle açıklayamazsın.

Ya şimdi denilecek ki “Korkut işi yokuşa sürme, yatakta nasıl yakalayalım!” Haklı. Hem zor hem de o bile garanti olmayabilir; olur ya herhangi bir nedenle yatağa girmişlerdir. Geriye sadece dindeki zina tarifi gibi pozisyon hali kalıyor ki yapanlar bile böyle yakalanmaz yani…

Napalım… Fatura kesiyor, bedel ödetiyorsun… Bağırıyor, çağırıyor, rezil ediyor, kovuyor, dövüyor, boşanıyor, öldürüyorsun; “kafede birlikte çay içiyorlardı” ile olmaz bu iş?

Çözümsüz gibi görünüyor… Benim dediğim gibi olması zor. Diğer şekilde de ikna olmuyoruz (haksızlık oluyor, ayıp günah, yazık adama/kadına. En iyisi şüphelenen ayrılsın; ama sadece ayrılsın, bedel ödetmesin; çünkü belki yanılıyordur. Dışarıdan bakarak sizi aldattığına emin olamazsınız. Kadın erkek ilişkileri çok geniş bir perspektif. Her şekil ve durumda yanılabilirsiniz ve boşu boşuna yuvanız yıkılır, üzülürsünüz!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..