Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ocak '20

 
Kategori
Eğitim
 

Yatılı Kuran Kursu Hayalim

Yatılı Kuran Kursu Hayalim. Beyazay İzmir şubesi olarak en son 2007’de olmak üzere 3 tane yatılı yaz kuran Kursu düzenledik. En son kursta serbest zaman etkinlikleri kapsamında Bilgisayar kursuda verildi. Sevgili arkadaşımız İmdat Şanlı bu işi başarıyla yaptı ve bazı arkadaşlar şu an piyasada tanınmış kişiler oldular.

 

Yine benim böyle bir hayalim var. Serbest zaman etkinliklerinde Baston Eğitimi Bilgisayar Geziler ve Farklı etkinlikler hayal ediyoruz kim bilir belki de arkadaşlarımız ister bizde yazışmalara başlarız. Bu tarz etkinlikler bizim için aynı zamanda bilgi ve belge paylaşımının yoğunlukta olacağı düşüncemiz var. Öğrenci takibi bu ve benzeri kurslarda öğrenciler isterse eğitim aşamalarında takiplerini yapar ve gerekli danışmanlık desdeğide sunarız biz gönlümüzden geçen hayali yazalımda belki bu hayalimize ortak olmak isteyenler olur.

 

Hayal diyorum çünkü yatılılık tecrübesi unutulmak üzere ne kadar bizim dönemimizdeki gibi yetimhane olması ne kadar yanlışsa şimdide çocukların annesiyle birlikte okula gitmesi ve tek başına yatılılık tecrübesi yaşaması gerekir kuran kursu yaz kampları aileler ne isterse ben varım ama o faaliyetin içinde aile değil ’de çocuklar olacak çünkü tek başına yaşama tecrübesi önemli bir kazanım olacak.Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..